حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

شهدا مهم‌ترین مولفه قدرت کشور هستند

شهدا مهم‌ترین مولفه قدرت کشور هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مهم‌ترین مولفه قدرت کشور، شهدا هستند که با جانفشانی توانستند مسیر سعادت را به ما نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی در یادواره شهدای بروجرد اظهارداشت: همه ما با هم رشد پیدا کردیم و از ظلمت به نور رسیدیم و زمانی که همه ملت ایران با هدایت‌های امام‌راحل به میدان آمدند و شعارهایی را سردادند، رشد کردیم چون شعارها بسیار غنی و اثرگذار بود و جوانان ما سعی کردند خود را به اهداف انقلاب نزدیک نمایند.

وی افزود: نوجوانان و جوانان به سمت قله‌های پیشرفت هدایت شده و این فرهنگ ایثار و شهادت در پیچ‌های مختلف کشور را عبور داده و در این گردنه‌ها با همین جانفشانی که حاصل همین فرهنگ بود ما دو دستاورد داشتیم که یکی اینکه هر جایی جانفشانی صورت گرفت، مسیر باز شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: شهدا بعد از اینکه به شهادت می‌رسند اثرگذاری بالایی دارند و هر کسی می‌خواهد خودسازی کند بهترین راه رفاقت و  حرکت در مسیر شهداست و شهدا الگویی قابل دسترس برای همه ما است.

سردار کشکولی بیان کرد: شهید هر جا گره‌ای است آن را باز می‌کند که نمونه آن شهدای غزه هستند که افکار عمومی جهان را نسبت به جنایات دشمن تغییر داد و یا نابودی داعش به برکت خون شهدا و فرماندهی حاج قاسم بود که صورت گرفت.

وی بیان کرد: خون شهدا، پیروزی‌های زیادی را طی این سال‌ها رقم زده است و جمهوری اسلامی به خوبی این مهم توجه دارد و شهدا، نجات‌بخش در اختیار مردم آزادی‌خواه قرار گرفته و در جوامع مختلف، خون شهدا نسخه نجات بخش است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز جایگاه دشمنان خبیث ما و جایگاه انقلاب اسلامی ایران کاملاً مشخص است و پیروزی‌های ایران و جبهه مقاومت به برکت خون شهداست و این جبهه در دنیا خودنمایی می‌کند و شوری آن زمان از هم پاشید و روسیه‌ای متولد شد که با دشمن اصلی ما درگیر است.

سردار کشکولی بیان کرد: آمریکا از ابرقدرتی به یک قدرت بی‌اثر در دنیا تبدیل شده است.

وی بیان کرد: قدرت بازدارندگی ما در ذهنیت بسیاری از کشورها ظهور و بروز کرد و این قدرتی است که از خون شهید به دست آمده است، در کربلای چهار و پنج، بیش از۴۰ هزار شهید دادیم و ما از قدرت منطقه‌ای عبور کردیم و قدرت جهانی هستیم و مهم‌ترین مولفه قدرت ما شهدا هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: به زودی شاهد شکست دشمنان در سرزمین فلسطین خواهیم بود و فلسطین طی این سال‌ها همیشه مدافع بودند و در عملیات طوفان الاقصی شوکی را به دشمن وارد کردند.

سردار کشکولی بیان کرد: نمایش عجز و ناتوانی ارتش دشمن در سرزمین‌های فلسطین بسیار مشهود است و از طرفی نمایش اقتدار و مقاومت فلسطین و غزه به نمایش گذاشته شد.

وی عنوان کرد: چهره پلید رژیم صهیونیستی برای همه دنیا نمایان شد و امروز هر کسی غیرت و فطرت داشته، به دفاع از مردم فلسطین برخاسته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: خدا به نظام و انقلاب لطفی کرده که دوباره ظهور و بروز قدرت اسلام در دنیا نمایان شود.

سردار کشکولی بیان کرد: یادواره شهدا مسیر را به ما نشان می‌دهد و باید تلاش کرد تا یادواره‌ها به بهترین شکل برگزار گردد و مسیر سعادت را به ما نشان دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از