حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

موزه علوم پزشکی لرستان راه‌اندازی می‌شود

موزه علوم پزشکی لرستان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: موزه علوم پزشکی لرستان در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهرام دلفان صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز مهارت‌های بالینی معاونت آموزشی، اظهارداشت: مرکز مهارت‌های بالینی استاد صدیقه ندری در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد امروز افتتاح شد که در این مرکز، آزمون‌های صلاحیت بالینی دانشجویان در مقاطع دکتری حرفه‌ای و کارشناسی پرستاری و مامایی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در ۱۶ ایستگاه آموزش مهارت‌های بالینی و آموزشی شامل هشت کلاس و دو سالن اجتماعات آماده خدمت به دانشجویان پزشکی و پرستاری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: همواره سیر تاریخی و تاریخچه علوم پزشکی در استان لرستان را مد نظر داشته‌ایم و برای ایجاد موزه علوم پزشکی استان بسترهای مناسب را در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: به همین خاطر در نظر داریم، موزه علوم پزشکی لرستان را در یکی از سنگرهای دفاع مقدس در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد با استفاده تجهیزات، اسناد و ملزومات پزشکی راه‌اندازی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از