حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/23 شمسی | 2024/05/12 میلادی
شهردار بروجرد:

همدلی، مولفه مهم موفقیت در شوراهاست

همدلی، مولفه مهم موفقیت در شوراهاست

شهردار بروجرد گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مهم موفقیت در شوراها، همدلی و تعامل اعضای شوراست.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها، اظهارداشت: هدف از تشکیل شوراها این بود که عده‌ای با آراء مردم انتخاب و وارد شوراها شوند تا بتوانند در راستای توسعه و آبادانی و همچنین ارتقاء مسائل فرهنگی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همدلی یکی از مهم‌ترین ضروریات شوراهاست، افزود: هرچه اعضای شورای شهر بتوانند همدل و یک‌صدا باشند، کارآمدی و موفقیت بیشتری را رقم خواهند شد و در صورتی که اعضای شوراها همدل نباشد، نتیجه انباشت مشکلات و عدم توسعه در شهر را به همراه دارد.

شهردار بروجرد تصریح کرد: شوراها می‌توانند با تشکیل تعاونی در توسعه شهر و روستا اثرگذار باشند که باید این مهم مد نظر قرار گیرد.

عیدی‌بیرانوند بیان کرد: تا زمانی که قانون مدیریت شهری شکل نگیرد، شوراها به صورت کامل به نقطه اوج عملکردی خود نمی‌رسند و از طرفی لازم است مردم در انتخابات هم دقت کنند که نمایندگان خود را برای ورود به شورای شهر با دارا بودن شرایط لازم انتخاب کنند.

وی یادآورشد: هرچه اعضای شورای شهر دارای طرح و ایده باشند، قطعاً در طول کار در شوراها می‌توانند خدمات قابل توجه بیشتری را ارائه دهند و با احصاء و ارائه راه حل برای مشکلات، قدمی محکم برای توسعه و آبادانی شهر و روستا بردارند.

شهردار بروجرد بی‌ثباتی مدیریتی را یکی از مهم‌ترین مشکلات در شوراها و شهرداری برشمرد و گفت: بیشتر شوراها درگیر بی‌ثباتی مدیریتی هستند و در صورتی که اعضای شورای شهر با هم همدل نباشند، برای انتخاب شهردار، عزل و انتخاب فردی دیگر با مشکلاتی همراه می‌شوند.

عیدی‌بیرانوند با بیان اینکه شوراها در مسائل فرهنگی هم وظیفه‌ای مهم بر عهده دارند خاطرنشان کرد: شوراها نه فقط در مسائل عمران و آبادانی، بلکه در مسائل فرهنگی هم رسالتی را عهده‌دار هستند که در این راستا سازمان فرهنگی را در بروجرد ایجاد کردیم و برنامه‌های فرهنگی از این محل اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از