حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

نخبگان دانشجویی تجلیل می‌شوند

نخبگان دانشجویی تجلیل می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: به مناسبت روز دانشجو، نخبگان دانشجویی استان لرستان تجلیل می‌شوند.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به روز دانشجو، اظهارداشت: دانشجویان در همه برهه‌های تاریخ و جریان‌های انقلاب پیش‌قدم بوده و رسالت خود را به خوبی انجام دادند به‌طوری که همیشه در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب محکم ایستاده و در این مسیر حاضر به جانفشانی هستند.

وی افزود: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دانشجویان به عنوان قشری از جامعه همیشه در برابر زورگویان ایستاده‌اند که نمونه آن اعتراض تعدادی از دانشجویان در پی سفر ریاست جمهور ایالت متحده آمریکا بود که سه نفر از دانشجویان به شهادت رسیدند که ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: دانشجویان در عرصه علمی همواره برای کسب موفقیت و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، در عرصه جهادی نیز دانشجویان جهادگر برای آبادانی و محرومیت‌زدایی در خط مقدم کمک به محرومان قرار دارند و برای ایستادن بر قله موفقیت همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

کریمی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دانشجویان زیادی به جبهه‌ها رفته و برای دفاع از وطن جان خود را تقدیم کردند و امروز دانشجویان باید در عرصه جهادتبیین، نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در روز دانشجو گفت: همه دانشگاه‌ها در این روز مراسمی را برگزار خواهند کرد و برنامه اصلی این است که از نخبگان دانشجو طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: دانشجویان به عنوان قشری فعال و پویا در جامعه هستند که روز دانشجو فرصتی برای تبیین نقش دانشجو در جامعه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از