حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان خبرداد:

اجتماع بزرگ جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید

اجتماع بزرگ جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید

رئیس دانشگاه لرستان گفت: اجتماع بزرگ ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید امروز در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به نشست بسیج اساتید، اظهارداشت: هفته بسیج مانند سال‌های قبل در سرلوحه کار دانشگاه و سایر اقشار بسیج قرار دارد و برنامه‌های مختلفی از ۲۹ آبان تا پنجم آذر توسط دانشگاه و بسیج اساتید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجمع بزرگ ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید، افزود: این برنامه به صورت کشوری امروز در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌گردد که باتوجه به حساسیت غزه و روحیه استکبارستیزی، بخشی از برنامه مربوط به این موضوع است که باید همه دانشگاه‌ها این روحیه را پرورش دهند و با حضور خود در همه صحنه‌ها، اوج نفرت را از نظام سلطه نشان دهند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: امروز در دانشگاه لرستان از ساعت هشت و نیم صبح تا ظهر این نشست در دو بخش برگزار می‌شود که یک بخش از برنامه‌ مربوط به سخنرانی‌های کلان است که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و یک بخش از برنامه هم مربوط به سخنرانی استان است که با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان، مسئولان استانی و اساتید سایر دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اساتید بسیجی در چهار حوزه علمی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی گفت: اساتید در این حوزه‌ها تلاش و فعالیت زیادی دارند و می‌توانند در هر بخش اثرگذاری زیادی داشته باشند که این برنامه با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه بخشی از این برنامه، استکبارستیزی است، بیان کرد: این روزها شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه هستیم که این جنایتکاران بویی از انسانیت نبردند و با بمباران، بیمارستان‌ها را به قبرستان دسته‌جمعی تبدیل کردند آن‌هم از کودکانی که هیچ پناهی ندارند.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: بسیج اساتید در این اقدام تلاش دارد تا حساسیت موضوع غزه و دفاع و حمایت از آنها را برجسته نماید و بخش عمده‌ای از این تجمع به خاطر غزه و استکبارستیزی است و اینکه مردم زیادی از غزه به شهادت رسیده ولی مردم مقاوم فلسطین محکم‌تر از همیشه بر سر آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: این وعده الهی است که شاهد سرنگونی این رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود، این رژیم منحوس هر کودکی را که به شهادت می‌رساند، خود را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند و در نهایت جبهه مقاومت پیروز و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از