حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان مطرح کرد:

نقش اساتید دانشگاه در افزایش مشارکت در انتخابات

نقش اساتید دانشگاه در افزایش مشارکت در انتخابات

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: اساتید بسیجی در شناساندن نامزد شایسته و حضور حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، علی ویسکرمی صبح امروز در آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید چمران الگویی شایسته برای اساتید دانشگاه است، اظهار داشت: مناسبت جمع شدن در چنین روزی تکریم و نکوداشت شخصیتی برجسته در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است.

وی شهید چمران را یک‌ عالمِ مجاهدِ عارف دانست و‌افزود: روز شهادت شهید چمران به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده و آنچه این مرد الهی را ممتاز کرده زمانه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری ایشان است.

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان تصریح کرد: توانمندی علمی، دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری شهید چمران باعث می‌شود که با پشت پا زدن به دنیا خدمات بزرگی را ارائه دهد و بعد از ورود به جبهه حق علیه باطل شهید شود.

وی بیان کرد: مبنای تفکر شهید چمران، تفکر توحیدی است و امام خمینی(ره) در مورد ایشان می‌فرمایند مانند چمران بمیرید، اکنون نیز برای پیشرفت کشور به این تفکر الهی، مسئولیت‌پذیری و دغدغه‌مندی نیاز داریم.

ویسکرمی عنوان کرد: انتخابات تأثیرگذاری را پیش‌رو داریم و باید با حساسیت آن را دنبال کنیم، در این انتخابات سکان‌دار امور اجرایی را تعیین می‌کنیم که ان‌شاءالله اساتید بسیجی در شناساندن نامزد شایسته و حضور حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از