حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

نماز جمعه تقویت‌کننده جبهه حق و عدالت است

نماز جمعه تقویت‌کننده جبهه حق و عدالت است

امام جمعه کوهدشت گفت: نماز جمعه تقویت‌کننده جبهه حق و عدالت و محل مطالبه‌گری به‌حق و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: نماز جمعه سنگری بسیار مهم است که محل مطالبه‌گری به‌حق و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه تقویت‌کننده جبهه حق و عدالت است، افزود: مجلس به‌عنوان نهاد سیاست‌گذار کشور بایستی تلاش کند در مسیر قانون‌گذاری کشور، تحولاتی مثبت رقم بزند و مراقبت کند قوه اجرایی کشور قوانین لازم را تثبیت و اجرا کند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت تعامل مجلس و دولت، عنوان کرد: دولت و مجلس و بخش‌های مختلف نظام اسلامی بایستی هم‌افزایی حداکثری داشته باشند و برای پیشبرد امور همکاری کنند، منافع ملی کشور از هر چیزی مهم‌تر است.

وی تصریح کرد: افراد کابینه دولت منتخب بایستی با نگاه به متشرع و پاکدست بودن، اعتقاد به‌نظام اسلامی، دارای تفکرات اسلامی، نگرش ملی داشتن و... معرفی شوند، دشمن در فضای مجازی به دنبال این است که جناح‌های سیاسی را به جان هم بیندازند.

طهماسبی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: این ارگان بسیار تأثیرگذار خدمات خوبی در سطح کشور، استان و شهرستان داشته است، تسهیلات مسکن و اورژانس اجتماعی و کمک‌هزینه‌هایی که در خدمت به جامعه هدف خود داشته است بسیار مهم است.

امام جمعه کوهدشت گفت: آمریکایی‌ها ادعایی دارند که مهد تمدن هستند که البته پوشالی است؛ جای تأسف دارد به‌جای اینکه رژیم صهیونیستی جنایت‌کار را در کشور خود راه ندهد از او نیز حمایت می‌کند.

وی با تبریک گرامیداشت سالروز برپایی نخستین نماز جمعه کشور، گفت: نماز جمعه متعلق به تمام مردم و تمام جناح‌های سیاسی است، این نماز وحدت‌بخش است، از زحمات تمام دستگاه‌ها به جهت برپایی نماز جمعه تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از