حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

نهضت عاشورا الگوی مردم غزه است

نهضت عاشورا الگوی مردم غزه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: نهضت عاشورای حسینی امروز الگوی مردم غزه شده است.

احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به اربعین حسینی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی اربعین بین ملت‌های مختلف اتحاد و همبستگی را ایجاد کرده و این پیام را به همه دنیا می‌رساند که اتحاد جهان اسلام در این مراسم معنوی مقتدرانه دیده می‌شود و هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

وی اربعین را یک حرکت سیاسی و مذهبی برشمرد و افزود: این راهیپمایی با چنین عظمتی از ابعاد مختلف قابل بررسی است به طوری که این سفر، از یک طرف سفری معنوی و مذهبی محسوب می‌شود و از طرفی پیام بیزاری مسلمانان را نسبت به دشمنان و ظالمان عالم می‌رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به تأسی مردم فلسطین و غزه از نهضت عاشورا، گفت: بیداری اسلامی در کشورهای زیادی از دنیا گسترش یافته و امروز می‌بینیم ملت مظلوم فلسطین و غزه با تأسی از راه و روش امام حسین(ع) و با مقاومت توانسته در برابر یزیدیان زمان بایستند تا به پیروزی برسند.

حسنوند بیان کرد: در مراسم راهپیمایی اربعین زائران از کشورهای مختلفی با گویش و فرهنگ‌های مختلف حضور دارند و در بین زائران مشاهده می‌شود که برخی حامل پرچم فلسطین هستند و با این اقدام نشان می‌دهند که پیروزی جبهه مقاومت حتمی است و این زائران، حامی مظلومان فلسطین هستند.

وی با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در تبیین‌گری قیام کربلا، عنوان کرد: حضرت زینب(س) عزتمندانه و با اقتدار توانست قیام عاشورا را برای بشریت تبیین نماید و اجازه نداد این واقعه عظیم و ماندگار توسط دشمنان تحریف شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآور شد: زنان مسلمان با الگوگیری از صبر زینبی در طول تاریخ توانستند نقش‌آفرین باشند که نمونه آن مادران و همسران شهدا هستند که با تقدیم عزیزان خود در مسیر دفاع از اسلام و ارزش‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از