حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/20 شمسی | 2024/05/09 میلادی
استاد دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) مطرح کرد:

نگرانی غرب از گسترش بیداری انسانی در جهان

نگرانی غرب از گسترش بیداری انسانی در جهان

استاد دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) گفت: نظام سلطه از گسترش بیداری انسانی در جهان به شدت نگران و هراسان شده است.

همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ثمرات و برکت طوفان الاقصی و به دنبال آن وعده صادق، بیداری انسانی بود و با توجه به بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی، امروز شاهد بیداری انسانی در جهان هستیم.

وی افزود: این روزها ملت‌هایی زیادی با توجه به اینکه مسلمان نیستند ولی نسبت به بسیاری از اتفاقات و جنایات‌های نظام سلطه خصوصاً در غزه، همدری می‌کنند و این بیداری اسلامی در واقع سبب شده تا چهره واقعی غرب بیش از پیش نمایان شود.

استاد دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) تصریح کرد: یکی از اهرم‌های نظام سلطه، قدرت رسانه‌ای بوده است ولی امروز همین رسانه، بلای جان آن‌ها شده است، رسانه‌ای که قرار بود در جهت اهداف استعماری آن‌ها فعالیت داشته باشد امروز تصاویری از بیداری اسلامی را نشان می‌دهد.

رهبران بیان کرد: در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ برخی از افراد همسو با دشمن شعارهایی به بهانه حمایت از زنان را سر می‌دادند و ادعا می‌کردند که طرفدار حقوق زنان هستند ولی امروز در برابر جنایت‌های غزه، کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و سرکوب دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های آمریکا سکوت اختیار کرده‌اند.

وی عنوان کرد: اعتراض دانشجویان در بسیاری از دانشگاه‌های مهم دنیا نسبت به این جنایت‌ها، نشان دهنده این است که دانشجویان این کشورها نسبت به خیلی از مولفه‌ها آگاهی دارند که در واقع یک نوع بیداری انسانی هم به دنبال بیداری اسلامی رخ داده است.

استاد دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) گفت: چند سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به جوانان اروپا و آمریکا نامه‌ای نوشتند که امروز نتیجه آن را می‌بینیم لذا چیزی که نظام سلطه از آن هراس دارد، بیداری ملت‌های منطقه است.

رهبران با اشاره به اینکه برخی از سلبریتی‌ها براساس سیاست‌های غرب حرکت می‌کنند، یادآورشد: برخی از این افراد استقلال نداشته و براساس منافع برخی از کشورهای غرب حرکت می‌کنند که نشان می‌دهد آن‌ها جیره‌خوار چنین کشورهایی بوده که در بسیاری از موارد، برخورد دوگانه انجام می‌دهند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از