حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان:

هدف ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی است

هدف ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: برنامه ایران اسلامی این است که به تمدن نوین اسلامی و به افق برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، علی نظری صبح امروز در نشست بسیج اساتید لرستان، اظهارداشت: قضایای فلسطین و غزه دقیقا یک تفسیر واقعی از آیات حق است، تاریخی که در حال تکرار شدن است.

وی افزود: کاری که امروز نظام سلطه انجام می‌دهد همان کار فرعون و یا شاید بدتر از آن است. فرعون پسران را ذبح می‌کرد و زنان را عذاب و شکنجه می‌داد. بدتر از این نمی‌شد که کودکی را جلوی چشم مادر به شهادت رساند، این دقیقا همان تعبیری است که قرآن کریم گفته است این‌ها جزء تبهکاران زمین هستند.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: وعده الهی است که حتما تمام توطئه توطئه‌گران، آنها را در دام خود قرار خواهد داد، این طوفانی که به راه افتاده همان طوفانی است که جناتکاران را عذاب داده است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند که اگر امروز کودکان را ذبخ کند و به شهادت برساند دو روزی بیشتر می‌ماند غافل از اینکه سنت الهی است که هر کودکی که به شهادت برسد یک قدم و صدها قدم به سوی سقوط نزدیک‌تر می‌شود.

نظری تصریح کرد: همین رسوایی که در افکار عمومی جهان برای آنها پیش آمده خود بزرگ‌ترین شکنجه برای همین رژیم جنایتکار و نسل‌کش است.

وی با اشاره به نشست اساتید دانشگاه، گفت: برنامه ایران اسلامی این است که به تمدن نوین اسلامی و به افق برسد. ایران اسلامی بسترساز موعود است، بنابراین یکی از مهم‌ترین جاهایی که می‌تواند به این حرکت کمک کند دانشگاه‌ها و جبهه علمی فرهنگی دانشگاه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از