حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/23 شمسی | 2024/05/12 میلادی
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان مطرح کرد:

واگذاری زمین به متقاضیان جوانی‌ جمعیت در دلفان

واگذاری زمین به متقاضیان جوانی‌ جمعیت در دلفان

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: ۶۵ قطعه زمین به متقاضیان جوانی‌جمعیت در شهرستان دلفان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فریبا ولی‌پور ظهر امروز در مراسم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی‌جمعیت در دلفان، اظهارداشت: در راستای اجرای طرح جوانی‌جمعیت، مشوق‌های مختلفی برای خانوارهای داری سه فرزند به بالا در نظر گرفته شده که اجرای این طرح با هدف افزایش فرزندآوری و افزایش جمعیت انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مشوق‌های طرح جوانی‌جمعیت، واگذاری زمین است که متقاضیان بعد از ثبت‌نام در سامانه و انجام اقدامات لازم، در نوبت دریافت زمین قرار می‌گیرند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به واگذاری ۳۳۸ قطعه زمین در راستای اجرای این طرح، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۷۳ قطعه زمین در بروجرد، ۲۶ قطعه در پلدختر و ۶۴ قطعه زمین در الیگودرز واگذار شده که امروز طی مراسمی ۶۵ قطعه زمین هم در دلفان واگذار شد.

ولی‌پور بیان کرد: تلاش می‌شود تا با تامین و تهیه زمین مورد نیاز، خانوارهای ثبت‌نام شده در طرح جوانی‌جمعیت بتوانند زودتر زمین خود را دریافت کنند که این کار با همکاری راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: البته علاوه بر اهدای زمین در طرح جوانی‌جمعیت، تسهیلات هم پرداخت می‌شود و برای خانوارهایی که دارای فرزند سه‌قلو هستند نیز حمایت‌هایی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از