حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
بدرقه‌ای تا بهشت؛

وداع لرستانی‌های شهیدپرور با لاله‌های گمنام فاطمی

وداع لرستانی‌های شهیدپرور با لاله‌های گمنام فاطمی

لرستانی‌های شهیدپرور امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با لاله‌های گمنام فاطمی وداع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، همزمان با ایام فاطمیه و ورود پیکر پاک شهدای گمنام، شهرهای زیادی از استان لرستان منور به نور شهیدان شده‌اند و مردم شهیدپرور و متدین استان لرستان در جای‌جای این دیار با استقبال از شهدای گمنام بار دیگر ثابت کردند که ما ملت امام حسینیم و همیشه در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

مردم لرستان در استقبال از شهدا سنگ‌تمام گذاشتند، اقشار مختلف مردم ساعت‌ها قبل از ورورد پیکر شهدا منتظر رسیدن پیکرهای پاکی بودند که روزگاری با قد و قامتی رشید برای دفاع از اسلام و ارزش‌ها به جبهه‌های جنگ رفته و در برابر دشمن سینه خود را سپر کردند و در همین مسیر مانند مولایشان امام حسین(ع) به شهادت رسیدند.

این روزها خانواده‌های شهدای جاویدالاثر با قاب عکس عزیزان خود در مراسم تشییع شهدا حاضر شدند و نشان دادند برایشان فرقی نمی‌کند که این شهید گمنام کیست و مانند عزیزان خودشان، از پیکر پاک شهدا استقبال کردند.

 

شهرها معطر به عطر شهدا شد

چند روزی است که کاروان لاله‌های فاطمی همه شهرهای لرستان را به عطر خوش شهدا معطر کرده است و حال و هوای هر جای این دیار بوی ایثار و شهادت را می‌دهد، این بار شهدا چند ساعتی هم میهمان دانش‌آموزان در برخی از مدارس استان شدند و با ورود پیکر شهدا به مدارس، دانش‌آموزان به میزبانی شهدایی رفتند که می‌دانستند همه عزت و آرامش امروز مرهون خون شهداست.

پیکر پاک سه تن از شهدای گمنام بر روی دستان مردم لرستان تشییع شد و همه مردم با حضور گسترده خود آنها را تا بهشت بدرقه کردند.

 

پیکر سه شهید در شهرهای استان تشییع شد

محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهارداشت: پیکرهای مطهر سه شهید گمنام در شهرهای فیروزآباد، سپیددشت و کوهنانی به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرهای استان لرستان افتخار میزبانی از سه شهید گمنام را داشتند که بار دیگر مردم لرستان در استقبال از شهدا سنگ‌تمام گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: شهید گمنام ۲۲ ساله که در منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده در کوهنانی، شهید گمنام ۲۰ ساله در منطقه سومار و عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده در سپیددشت و شهید گمنام ۱۸ ساله که در منطقه شرق دجله و عملیات بدر به شهادت رسیده در فیروزآباد به خاک سپرده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از