حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سوءمدیریت در ورزش لرستان؛

ورزشگاهی که مخروبه شد

ورزشگاهی که مخروبه شد

مجموعه ورزشی روستای دارایی به متروکه تبدیل شده و مسئولان می‌گویند اعتباری برای احیاء آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، مجموعه ورزشی روستای دارایی در سال ۱۳۷۵ تأسیس شده و در رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس و... فعالیت داشته است.

این مجموعه در پرورش استعدادهای ورزشی لرستان نقش مهمی داشته به طوری که بسیاری از چهره‌های سرشناس ورزش استان در این مجموعه فعالیت کرده‌اند. 

متأسفانه این مجموعه و ظرفیت عظیم ورزشی استان سال‌های سال است که به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده و دستگاه اجرایی متولی این مجموعه اقدامی برای احیاء و بازسازی آن انجام نداده است.

 

حال و روز ناخوش تنها ورزشگاه بالاگریوه 

حاجی علی بابایی رئیس شورای اسلامی روستای دارایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: مجموعه ورزشی روستای دارایی به عنوان تنها ورزشگاه بالاگریوه با مساحت ۱۵ هزار متر مربع یک مجموعه ورزشی به تمام معنا در لرستان است.

وی افزود: این مجموعه سال ۱۳۷۵ احداث شده اما متأسفانه به علت سوء مدیریت مسئولان وقت حال و روز خوبی ندارد و به مخروبه تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای دارایی با اشاره به اینکه این مجموعه ورزشی حتی نگهبانی برای محافظت ندارد، تصریح کرد: این مجموعه حدود پنج سال است که وضعیت بدی دارد، ما مشکلات این مجموعه را از مسئولان پیگیری کردیم اما آن‌ها همکاری نکردند و امروز و فرداهای مسئولان مجموعه را به این روز انداخت.

بابایی بیان کرد: تیم‌ها و ورزشکاران زیادی از جمله علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی کشورمان در این مکان تمرین می‌کردند اما متأسفانه اکنون زمین چمن تخریب شده و مجموعه به جای خواب معتادان تبدیل شده است.

 

اعتبار نداریم!

کیانوش دریکوند دهیار روستای دارایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، در رابطه با مجموعه ورزشی چند منظوره دارایی، اظهار داشت: روستای دارایی مرکز دهستان کرگاه شرقی است و تمام روستاهای بخش مرکزی از این ورزشگاه استفاده می‌کردند.

وی افزود: مجموعه ورزشی روستای دارایی چند سال است که به حال خود رها شده و تربیت بدنی عملی برای احیاء آن انجام نمی‌دهد، هم‌اکنون این مجموعه ورزشی به متروکه تبدیل شده و مسئولان می‌گویند اعتبار وجود ندارد.

دهیار روستای دارایی تصریح کرد: در رابطه با مشکلات این مجموعه با مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان جلسه می‌گذاریم و می‌گویند باید سرمایه گذار باشد، تربیت بدنی هم به ظاهر اعتباری ندارد که این مجموعه را احیاء کند.

 

عدم تمدید قرارداد پیمانکار مجموعه ورزشی 

حسین بیرانوند از اهالی روستای دارایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: مجموعه ورزشی روستای دارایی به عنوان یک مجموعه ورزشی چند منظوره در گذشته دارای سالن‌های والیبال، هندبال، فوتسال و تنیس بوده است اما اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

وی افزود: پیمانکار قبلی قرارداد این مجموعه ورزشی را تمدید نکرده و ورزشگاه به این وضعیت بد دچار شده است.

کمبود مکان ورزشی برای تمرین کردن همواره از دغدغه‌های ورزشکاران استان است، امید می‌رود با همت و مساعدت اداره کل ورزش وجوانان استان شاهد احیاء این مجموعه ورزشی در جهت پرورش استعدادها و تقویت ورزش استان باشیم.

ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد
ورزشگاهی که مخروبه شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از