حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد:

وزیر کار مشکلات نساجی بروجرد را بررسی کند

وزیر کار مشکلات نساجی بروجرد را بررسی کند

امام‌جمعه بروجرد گفت: نساجی یکی از واحدهای بزرگ بروجرد است ولی متأسفانه در سال جاری ۳۷۰ کارگر از کار بیکار شدند که لازم است وزیر کار این موضوع را بررسی نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهارداشت: جریان غزه سبب رسوایی غرب و رژیم صهیونیستی شد و امروز در کل جهان، کشورهای زیادی علیه جنایات ظالمان، تظاهرات و راهپیمایی کردند و وتو کردن آتش‌بس توسط آمریکا به معنی کودک‌کشی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، افزود: باید تلاش کرد تا در مجالس عزاداری بتوانیم شخصیت و رسالت این بانوی بزرگ را تبیین نمائیم.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به‌ضرورت برخورد با عاملان اختلاس چای دبش، عنوان کرد: قوه قضائیه به‌خوبی با این مورد برخورد کرد و لازم است مدیران پاک‌دست وارد میدان خدمت شوند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

وی تصریح کرد: لازم است که مجلس خلأهای قانونی را برطرف نماید و همه ارگان‌های نظارتی پای‌کار باشند تا اختلاس و فساد رخ ندهد.

حسینی با اشاره به‌روز وحدت حوزه و دانشگاه، بیان کرد: تقویت این دو نهاد مهم سبب تقویت نظام می‌شود.

امام‌جمعه بروجرد ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی، گفت: در این حادثه ۱۲ نفر از کارکنان نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و دشمنان بدانند با چنین اقداماتی به‌جایی نخواهند رسید و خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.

وی به مشکلات نساجی بروجرد اشاره کرد و افزود: نساجی یکی از واحدهای بزرگ بروجرد است که سال گذشته فرصت شغلی را برای حدود یک‌هزار نفر فراهم کرد ولی متأسفانه در سال‌جاری ۳۷۰ کارگر از کار بیکار شدند که لازم است وزیر کار این موضوع را بررسی نماید.

حسینی عنوان کرد: از دیگر مسائلی که باید به آن توجه شود این است که معاون سیاسی فرمانداری بروجرد انتخاب شود و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، می‌طلبد که مدیر این بخش مشخص شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از