حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

وعده‌ صادق بازدارندگی جمهوری اسلامی را نشان داد

وعده‌ صادق بازدارندگی جمهوری اسلامی را نشان داد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عملیات وعده صادق بازدارندگی و اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: عملیات وعده صادق، عملیاتی بود که مقام معظم رهبری فرمودند باید پاسخی سخت به دشمن داده شود و در واقع این عملیات بر مبنای دینی و دفاع بود که نشان داد ما ظلم‌پذیر نیستیم.

وی افزود: ذات صهیونیست‌ها جنایت و کودک‌کشی است که سال‌هاست جنایت‌های زیادی را مرتکب شده‌اند و یکی از اقدامات آن‌ها حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق بود که رژیم صهیونیستی شرایطی را فراهم کرد که باید تنبیه می‌شد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در این عملیات شکوه و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد که بازخورد این عملیات را در ابعاد مختلف مشاهده کردیم.

اسماعیلی عنوان کرد: برای پاسخ به این اقدام دشمن، عاقلانه و شجاعانه رفتار شد و بازخوردهای آن نشان داده شد، آنچه جمهوری اسلامی ایران در راستای توان نظامی و موشکی داشت، بخشی از آن را نشان داد و این کار سبب شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب شد.

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران در وعده صادق با اعتماد به نفس توانست به دشمن نشان دهد که امروز ایران بسیار قوی و مقتدر است و در این عملیات توانست پوزه دشمن را به خاک بمالد و اوج اقتدار و قدرت خود را نشان دهد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به دشمنان گفت: صهیونیست‌ها مانند سگ هار شده بودند که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کردند لذا مسئولان آگاه بودند و اگر بازهم کوچک‌ترین خطایی انجام دهند، کوبنده‌تر از قبل پاسخ دریافت می‌کنند.

اسماعیلی ادامه داد: امروز آنچه تعیین‌کننده نهایی است، قدرت ایمانی و اراده ملت و نیروهای مسلح ایران است چرا که قدرت ما برگرفته از ایمان و ایستادگی است که این را در جبهه مقاومت به خوبی می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت هوشیارانه و مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده و دشمنان باید قبول کنند کسی که شکست خورده و باید میدان را ترک کند، خود رژیم صهیونیستی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از