حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
وزیر کشور مطرح کرد:

وفاق ملی برای ایجاد همبستگی ملی

وفاق ملی برای ایجاد همبستگی ملی

وزیر کشور وفاق ملی برای ایجاد همبستگی ملی را رویکرد اصلی وزارت کشور دانست و گفت: امروز کشور بیش از هر زمان به امنیت، آرامش و همبستگی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اسکندر مؤمنی اظهار داشت: رویکرد اصلی ما همان‌طور که رئیس‌جمهور نیز فرمودند وفاق ملی برای ایجاد همبستگی ملی است.

وی با اشاره به عزم وزارت کشور برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا رویکرد مجلس شورای اسلامی که با رأی یکپارچه امروز خود به کابینه رئیس‌جمهور محترم تحقق پیدا کرده است گسترش‌یافته و درنهایت باعث همبستگی ملی و سربلندی ایران عزیز شود.

مؤمنی مهم‌ترین برنامه وزارت کشور در کوتاه‌مدت را برنامه اربعین دانست و اضافه کرد: اربعین هرساله یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های کشور و نمود قدرت نرم جهان تشیع است و وحیدی و همکارانشان زحمات زیادی را در این راه کشیده‌اند، ازاین‌رو نخستین برنامه ما سرکشی از مناطق مرزی و اظهار خدا قوت به همه دست‌اندرکاران ستاد اربعین خواهد بود.

مؤمنی رأی معنادار وکلای کشور را به‌منزله سنگینی چندین‌باره وظیفه خود دانست و عنوان کرد: این رأی طبیعتاً وظیفه ما را بسیار سنگین‌تر کرد و ان‌شاءالله این پشتوانه‌ای برای تلاش و خدمت بیشتر به مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به امنیت، آرامش، آسودگی خاطر، وفاق و همبستگی ملی دارد و رأی مجلس پشتوانه‌ای برای تلاش بیشتر و تعامل بین دولت و مجلس خواهد بود.

وزیر کشور ضمن تقدیر و تشکر از همه نمایندگان مجلس گفت: این حضور در مجلس و تعامل با نمایندگان صرفاً برای گرفتن رأی اعتماد نبود و پس‌ازاین هم نمایندگان شاهد تلاش و تعامل بیشتر ما خواهند بود.

انتهای خبر/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از