حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

پیام سپاه لرستان به مناسبت نیمه شعبان

پیام سپاه لرستان به مناسبت نیمه شعبان

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی ولادت با سعادت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی ولادت با سعادت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (سوره مبارکه قصص ۵)

فرارسیدن ایام مبارک نیمه شعبان المعظم و سالروز میلاد حضرت، ولی‌عصر ارواح‌ها فداه را که به درستی به روز گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) مزین شده است تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

درود فراوان بر سربازان گمنام امام زمان که از ابتدای انقلاب تا کنون امنیت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی و مجاهدت‌های این فرزندان ایران اسلامی می‌باشد.

این عزیزان با آگاهی و بصیرت نافذ خود در خط مقدم مبارزه با دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی و در سایه ایمان و تقوای خود نقشی مثال‌زدنی در حفظ از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای والامقام گمنام امام زمان(عج)، از خداوند متعال برای سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات سلامتی، توفیق و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) مسئلت می‌نماییم.

انتهای خبر/

منبع: روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از