حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

پیروزی‌انقلاب، امید را در ملت‌های مظلوم زنده کرد

پیروزی‌انقلاب، امید را در ملت‌های مظلوم زنده کرد

امام جمعه بروجرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امید را در بین ملت‌های مظلوم عالم زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت دهه‌فجر در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: در دوران پهلوی، ایران از هرگونه پیشرفت بازماند و حکومت آن زمان وابسته به آمریکا و انگلیس بود که آن‌ها بسیاری از منابع و منافع کشور را به غارت می‌بردند.

وی افزود: مردم قبل از انقلاب در فقر و مشکلات زیادی گرفتار بودند و زیرساخت مناسب و امکانات در بسیاری از شهرها و روستاها وجود نداشت اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امروز شاهد پیشرفت و موفقیت ایران در بسیاری از عرصه‌ها هستیم و این امر سبب سربلندی ایران شده است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت ایران طی این سال‌ها همیشه پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب ثابت کردند و مسئولان وظیفه دارند با برخورد مناسب با مردم و خدمت برای رفع مشکلات آن‌ها، اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران، خون‌های زیادی ریخته شده لذا باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب، امیدی تازه را در دل ملت‌های مظلوم ایجاد کرد، یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران یاریگر مظلومان و مستضعفان عالم است و با ایستادگی در برابر دشمنان توانسته عزت و اقتدار خود را حفظ نماید.

امام جمعه بروجرد با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: طی ۴۵ سال که از پیروی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ایران در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی دست‌یافته و امروز مدیران وظیفه دارند این پیشرفت‌ها را به هر گونه‌ای برای مردم و نسل جوان بیان کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه انتخابات پرشور امسال سبب یاس دشمن می‌شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا انتخابات با مشارکت پرشور مردم برگزار گردد و افرادی توانمند و قوی را انتخاب نمائیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از