حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

پیگیری نشست المپیکی با ۵ فدراسیون

پیگیری نشست المپیکی با ۵ فدراسیون

نشست مدیران کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های شانس کسب سهمیه المپیک روز سه‌شنبه با برگزاری پنج جلسه پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، کمیته ملی المپیک به‌منظور بررسی وضعیت فدراسیون‌ها برای حضور در میادین کسب سهمیه بازی‌های المپیک، برگزاری نشست مشترک با مسئولان آنها را در برنامه دارد.

این نشست‌ها در دور نخست به بررسی وضعیت تیم‌ها و رشته‌های مختلف برای اعزام به میادین انتخابی و میزان شانس آن‌ها جهت کسب سهمیه اختصاص دارد.

والیبال، شنا، جودو، تیراندازی و بوکس رشته‌هایی هستند که روز سه‌شنبه نشست مشترک با مسئولان آن‌ها در محل کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود. با برگزاری نشست با مسئولان این پنج فدراسیون، دور نخست نشست مشترک با فدراسیون‌های المپیکی تقریباً به پایان می‌رسد.

بدمینتون تنها فدراسیونی است که در دور نخست نشست‌های المپیکی، جلسه مشترکی با مسئولانش برگزار نشده و به دلیل در پیش بودن جام فجر و درگیری این میزبانی، فعلاً هم برنامه‌ای برای اجرای آن در نظر گرفته نشده است.

بعد از اتمام دور نخست نشست‌های المپیکی با فدراسیون‌ها، دور دوم این نشست‌ها آغاز می‌شود. قرار است در دور دوم نشست‌ها وضعیت رشته‌ها برای المپیکی شدن به‌صورت دقیق‌تر مورد ارزیابی قرارگرفته و میزان کمک و همراهی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم مشخص شود.

مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک، نصرالله سجادی مشاور کمیته، فرید فتاحیان مسئولان امور بین‌الملل کمیته، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته و علی رغبتی نماینده وزارت ورزش در این نشست‌ها حضور دارند.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از