حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
استاندار لرستان:

کارگروه مدیریت شهری و روستایی تشکیل شود

کارگروه مدیریت شهری و روستایی تشکیل شود

استاندار لرستان گفت: کارگروه مدیریت شهری و روستایی تشکیل شود تا در راستای اجرای برنامه‌ها اقدامات بهتری صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه‌ بررسی مسائل و مشکلات شهرداری بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت:  بروجرد دومین شهر پرجمعیت استان است که سهم مهمی در پیشرفت استان دارد.

وی افزود: بیشترین جمعیت جامعه ما متشکل از دو بخش روستا و شهری است که شهرداری تلاش دارد خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه دهد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سیمای شهر و فعالیت‌ها نشان دهنده مدیریت خوب شهری است، گفت: شورای شهر و شهرداری یکپارچه دغدغه خدمات شهری دارند و تلاش این است که مشکلات را در میدان دنبال کنیم لذا امروز بازدیدهایی از پروژه‌های شهرداری انجام شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به میزان بافت تاریخی بروجرد، خواسته شورای شهر و شهرداری این است که افزایش ارتفاع ساخت داشته باشند و در گام اول اگر قرار است بازسازی شود باید معماری به شکلی باشد که ایجاد نشاط اجتماعی هدف اصلی است.

شفقت بیان کرد: بیرون منزل، زیبایی شهر را شامل می‌شود که باید طبق معماری که متناسب با بافت تاریخی باشد، انجام شود و اگر جاهایی که آثار باستانی یا مکان‌های تاریخی خاصی دارد، از حالت بسته بودن خارج شده و درجه‌بندی شود تا در قالب چند فاز اجرا گردد و جلسه‌ای در این راستا ترتیب داده شود.

وی گفت: با توجه به قابلیت و ظرفیت‌هایی که در بروجرد وجود دارد، این شهرستان قابلیت تبدیل به شهر تاریخی را دارد.

استاندار لرستان یادآور شد: هر جایی اعتبار در اختیار مدیران کل و یا اعتبارات ملی است، فرقی بین شهرها نباید باشد و اعتبارات به همه جا اختصاص داده شود و نباید تضییع حقوق شهری صورت گیرد.


شفقت با بیان اینکه سیمای شهر نشان می‌دهد شهرداری خدمات خوبی ارائه داده است، افزود: می‌طلبد کارگروه مدیریت شهری و روستایی تشکیل و در نهایت منجر به اقدامات خوبی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از