حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز خبرداد:

کشف قطعات جسد یک مرد در الیگودرز

کشف قطعات جسد یک مرد در الیگودرز

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: جسد بدون پا، سر و دست یک مرد در الیگودرز کشف و برای شناسایی به پزشکی قانونی استان ارسال شد.

جعفر گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک در رابطه با کشف یک پا در سطل زباله‌ای در شهر الیگودرز اظهارداشت: هفتم فروردین ماه امسال جسد یک شخص با هویت نامعلوم در الیگودرز کشف شد که این جسد بدون پا، سر و دست بود که برای شناسایی به پزشکی قانونی استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته یک پای دیگر در الیگودرز پیدا شد افزود: جسد این مرد تقریباً شناسایی شده است چرا که یک پدر با ادعای گم‌شدن فرزندش در ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به نیروی انتظامی مراجعه و اکنون کاپشن جسد را شناسایی کرده و می‌گوید جسد متعلق به فرزندم است. یک خالکوبی هم پشت شانه جسد بوده اما اکنون خالکوبی مشخص نیست.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: در این رابطه برای افرادی که مشکوک بودیم دستور بازداشت دادیم و با توجه به فرار کردن چند نفر از افرادی که مشکوک هستند، احتمال دارد که قتل خانوادگی باشد.

وی بیان کرد: سرنخ‌هایی وجود دارد و به دو خانواده مشکوک هستیم که یک خانواده قبل از اینکه ماموران به سراغ آنها بروند، متواری شده‌اند و احتمال دارد همین خانواده مرتکب قتل شده باشند اما فعلاً نمی‌شود نظر قطعی داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از