حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

کشور با انتخابات‌پرشور در مقابل دشمن مستحکم‌تر می‌شود

کشور با انتخابات‌پرشور در مقابل دشمن مستحکم‌تر می‌شود

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ان‌شاءالله با وحدت کلمه و دور از همه تبلیغات منفی دشمن پای صندوق‌های اخذ رای بیایم و با این انتخابات پرشور بتوانیم کشورمان را در مقابل خطرات محکم و مستحکم‌تر کنیم.

آیت‌الله هاشم نیازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهارداشت: از حضور مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می‌کنیم که در همه صحنه‌ها خوش درخشیده‌اند و امیدواریم زمینه‌ای برای انتخابات پرشور باشد.

وی افزود: امیدواریم در ۱۱ اسفندماه یک انتخابات بسیار پرشور داشته باشیم و پاسخ محکمی به تبلیغات مایوس‌کننده دشمن بدهیم و ان‌شاءالله کشور و استانمان در سایه عنایات امام زمان(عج) موفق و دل‌هایمان با هم خوب باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همانطور که امام(ره) در اینچنین روزهایی که روز پیروزی بود فرمود ضامن پیروزی ما وحدت کلمه بود، ان‌شاءالله با وحدت کلمه و دور از همه تبلیغات منفی دشمن پای صندوق‌های اخذ رای بیایم و با این انتخابات پرشور بتوانیم کشورمان را در مقابل خطرات محکم و مستحکم‌تر کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از