حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاد حوزه و دانشگاه:

کشور ۸ سال معطل نگاه دشمن شد

کشور ۸ سال معطل نگاه دشمن شد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هشت سال کشور ما معطل نگاه دشمن شد حتی آب خوردن زندگی مردم را به دشمن گره زدند.

حجت‌الاسلام سید نواب موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: مسئله انتخابات یک مسئله بسیار مهم و حیاتی برای مردم جامعه ما با هر دین، آئین و مذهب است، حتی اگر باور به اسلام و انقلاب وجود نداشته باشد به عنوان یک میهن پرست عقل به ما حکم می‌کند برای کوتاه کردن دست تجزیه طلب‌ها در انتخابات شرکت کنیم و یک مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح و مدیر جهادی، افزود: مدیر جهادی نسخه شفابخشی است که می‌تواند کشور ما را از سختی‌ها عبور دهد، یک مدیر جهادی امر دنیا را مقدمه امر آخرت می‌بیند، ورود به عرصه خدمتش مؤمنانه است، مانند متوسط مردم زندگی می‌کند و خستگی‌ناپذیر، دنیا گریز و مردمی است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مدیر جهادی باید دشمن‌شناس باشد، تصریح کرد: دشمن خیرخواه ما نیست و در ۴۵ سال انقلاب این را نشان داده که منفعت ما برایش مهم نیست، هشت سال کشور ما معطل نگاه دشمن شد حتی آب خوردن زندگی مردم را به دشمن گره زدند و دیدیم چه وضعیتی بر کشور ما حاکم شد‌.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: نگاه به دشمن و این نوع دیپلماسی که هرچه دشمن بگوید را بپذیریم در بعضی از مناظرات مشاهده شد اینکه ما نمی‌توانیم مگر کدخدا به ما نگاه کند و چقدر این حرف ذلیلانه است در جایی که موفقیتی داشتیم گفتند دشمن می‌خواسته ما موفق شویم.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیر جهادی توام با بصیرت است، بیان کرد: بعضی‌ها تمام دنیا را در چند کشور خاص می‌بینند در حالی که ما بیش از ۲۰۰ کشور داریم که می‌توانیم با آن‌ها ارتباط و دیپلماسی عزتمندانه داشته باشیم و شهید امیرعبداللهیان و شهید رئیسی به بهترین شکل نشان دادند که ما می‌توانیم دیپلماسی عزتمندانه داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ان‌شاءالله خدا به ما توفیق دهد تا بتوانیم یک مسئول و مدیری را انتخاب کنیم که رئیس جمهور نباشد بلکه خادم جمهور از جنس جمهور میان جمهور و برای جمهور باشد و یک رئیس جمهور با بصیرت، دنیا گریز و مؤمن را انتخاب کنیم که اهل کار گروهی و توجه کردن به جوانان باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از