حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
فرمانده انتظامی لرستان خبرداد:

دستگیری کلاهبردار ۴۸ ميلياردی در خرم‌آباد

دستگیری کلاهبردار ۴۸ ميلياردی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلاهبردار حرفه‌ای تحت عنوان واگذاری واحدهای آپارتمان با ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۴۸ ميليارد ريال در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سردار يحيی الهی اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکايت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خريد واحد آپارتمان و متواری شدن متهم، پيگيری موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پليس آگاهی مشخص شد، شخصی با اقدامات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتريان اقدام به پيش فروش يک واحد آپارتمانی به ۹ نفر نموده و از آنان جمعاً ۴۸ ميليارد ريال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

وی عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و همه جانبه کارآگاهان پليس آگاهی و بهره‌گيری از شيوه‌های پليسی اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات صورت گرفته متهم شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: متهم دستگير شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی گفت: در انجام معاملات ملکی (زمين، منزل وآپارتمان، ويلا) به مشاوران املاک مورد اعتماد مراجعه و قبل از تنظيم قرارداد، با اخذ مشخصات ملک مورد معامله به مراجع مختلف از قبيل (شهرداری منطقه، ادارات ثبت اسناد، امورمالياتی، دفترخانه اسناد رسمی، بنياد مسکن، امور اراضی و منابع طبيعی) مراجعه و از صحت ادعای فروشنده و مشاوران املاک نسبت به خصوصيات ملک مورد معامله اطمينان حاصل کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از