حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است

گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته و جهان تشنه دین اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آیت‌الله هاشم نیازی شامگاه جمعه در مراسم سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: گسترش فرهنگ اسلامی، ارمغان مکتب امام صادق علیه‌السلام است که این مکتب در استان لرستان و شهرستان بروجرد قدمت زیادی دارد.

وی افزود: روحانیت در راستای تبلیغ دین اسلام در جهان مجاهدت‌های زیادی نموده و امروز می‌بینیم که جهان تشنه دین اسلام است، لذا باید از این فرصت در جهت گسترش دین اسلام استفاده کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز این گفتمان در جهان به الگو تبدیل شده است و کشورهای زیادی از آن تاسی گرفته‌اند که این سبب می‌شود تا شاهد گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا باشیم.

آیت‌الله نیازی بیان کرد: باید تلاش کرد تا معارف اسلام در جهان صادر شود؛ امروز طلبه‌های زیادی از کشورهای مختلف در قم مشغول به تحصیل هستند که بعد از بازگشت به کشورشان در راستای ترویج و تبلیغ دین می‌توانند اقدام کنند.

وی یادآور شد: اینکه جوانان آمریکایی در کشورهای غربی در حمایت از مظلومان غزه قیام کردند نشان‌دهنده این است که اسلام در جهان در حال رشد و گسترش است و جریانی که در دنیا ایجاد شده به ظهور می‌انجامد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید از اُنس با اهل‌بیت(ع) گفت: دور شدن و غفلت از پیامبران و امامان مهم‌ترین دلیلی است که سبب گرفتاری انسان‌‌ها می‌شود و باید دین را به خوبی محافظت کنیم.

آیت‌الله نیازی با اشاره به اقتدار ایران در جهان، بیان کرد: استقلال، یکی از دستاوردها و نعمت‌های این کشور است که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد استقلال در کشور شدیم که دستاوردهای زیادی از جمله پیشرفت در عرصه‌های مختلف را به همراه داشت که وعده صادق بخشی از اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از