حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

یادمان «شهدای حاج عمران» ثبت ملی می‌شود

یادمان «شهدای حاج عمران» ثبت ملی می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یادمان شهدای حاج عمران به عنوان یک برنامه ملی ثبت خواهد شد که این روز را بیشتر گرامی بداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت عملیات حاج عمران و هفته بسیج سازندگی در سپاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران برگ زرین دیگری به تاریخ مردم این استان اضافه کرده‌اند. 

وی افزود: انقلاب اسلامی تولدهای خیلی خوبی داشته است که یکی از آن‌ها سپاه پاسداران است، امروز ما به حرف امام خمینی(ره) رسیدیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ امروز دست برتر نظام از آستین سپاه بیرون آمد و عملیات وعده صادق توسط فرزندان این مرز و بوم علیه رژیم اشغالگر اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی به عنوان مجموعه پیشران در زمینه خدمت به مردم است، نیروهای این نهاد در سیل، زلزله، کرونا و... به عنوان اولین گروه در خط مقدم حاضر می‌شوند؛ در سال گذشته بیش از ۲۰۰ پنل خورشیدی توسط بسیج سازندگی در سراسر استان نصب شد و ۲۰۰ پنل دیگر را در دستور کار دارند.

سردار باقری بیان کرد: عراق شکست‌هایش را با بمباران‌ها جبران می‌کند مانند آن چیزی که امروز رژیم صهیونیستی در مقابل مردم فلسطین انجام می‌دهند، دفاع مقدس سراسر ایثار و از خودگذشتگی بود به طوری‌که اکنون در لرستان بیش از ۷۰ جانباز قطع نخاعی داریم، حوادث مختلفی در جنگ وجود داشت اما مردم در دوران دفاع مقدس جنگ را پشتیبانی کردند و اگر پشتوانه مردم نبود اداره جنگ سخت بود. 

وی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی روز عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت شده است، فردا یادواره استانی در مرکز استان با حضور همه مردم لرستان در پادگان حمزه برگزار خواهد شد و بعد از برنامه اعزام خانواده‌های شهدا را به منطقه عملیاتی حاج عمران خواهیم داشت همچنین روز ۲۹ اردیبهشت در منطقه حاج عمران برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: از امسال برنامه یادمان شهدای حاج عمران به عنوان یک برنامه ملی ثبت خواهد شد که این روز را بیشتر گرامی بداریم، اولین کنگره شهدای استان لرستان را پشت سر گذاشتیم و کارهای بسیار خوبی در آن انجام شد، فردا در یادواره شهدا شروع کار دومین کنگره استان را خواهیم داشت.

سردار باقری خاطرنشان کرد: استان لرستان بیشترین تعداد نیرو را به بازی دراز اعزام کرد همچنین در زمینه کمپ ماده ۱۶ تعداد ۱۰۰ نفر با پیراهن شهدایی در برنامه بازی دراز شرکت کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از