حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس بنیاد نخبگان لرستان:

یادواره شهدای نخبه در لرستان برگزار می‌شود

یادواره شهدای نخبه در لرستان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: برای نخستین‌بار، یادواره شهدای نخبه در لرستان برگزار می‌شود.

مسعود صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز را مرهون خون شهدایی هستیم که برای دفاع از ارزش‌ها و وطن، جان خود را تقدیم کردند از همین رو وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهدا بسیار تاکید شده لذا تلاش می‌شود تا با برگزاری یادواره شهدا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گام‌هایی مهم برداریم.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، نخبه‌های زیادی دانشگاه را رها کرده و راهی جبهه‌های نبرد با دشمن شدند، نخبه‌هایی که دارای معدل بسیار بالا و دانشجوی پزشکی و مهندسی بودند ولی به دلیل شرایط کشور، جان خود را برای ارزش‌ها و دفاع از وطن تقدیم نمودند.

صادقی بیان کرد: در همین راستا برای نخستین‌بار در کشور، یادواره شهدای نخبه در استان لرستان برگزار خواهد شد و ۱۴ نفر از شهدای نخبه استان لرستان که شناسایی شده‌اند، خانواده‌های آنان مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد، تجلیل از مشاهیر استان لرستان است که این برنامه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از