حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۱هزار سری جهیزیه در دولت سیزدهم اهداء شد

۱۱هزار سری جهیزیه در دولت سیزدهم اهداء شد

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۱۱ هزار سری جهیزیه در دولت سیزدهم اهداء و همه خدمات در این دولت مضاعف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، جلال شیخ‌پور عصر امروز در مراسم اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، اظهارداشت: یکی از اقداماتی که کمیته امداد انجام می‌دهد، حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و کمک به امر زندگی آسان است.

وی افزود: امروز در استان لرستان یک‌هزار سری جهیزیه با ارزش ۴۲ میلیارد تومان تقدیم شد که ارتش مستقر در لرستان در امر توزیع و جابجایی وسایل کمک زیادی انجام دادند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: کمیته امداد ۱۲۰ ماموریت دارد و آنچه مورد نیاز یک خانواده باشد در این نهاد تعریف شده است که تعالی به سمت توانمندسازی مددجویان هدف اصلی است که در دولت سیزدهم این خدماتی که ارائه داده شد، چند برابر افزایش یافت.

شیخ‌پور بیان کرد: در دولت سیزدهم موفق شدیم ۱۱ هزار و ۴۵۳ سری جهیزیه اهدا نمائیم، همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۸۳۹ قلم لوازم خانگی به ارزش ۵۶ میلیارد تومان اهداء شد.

وی عنوان کرد: در حوزه درمان ۱۴۰ هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند که بیش از ۳۱ میلیارد تومان کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به ایجاد ۲۸ هزار شغل در دولت سیزدهم گفت: سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده خودکفا شدند و و در حوزه مسکن هم ۵ هزار و ۵۰۰ واحد در دستور کار ساخت قرار گرفت که تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد واگذار شده است.

شیخ‌پور خاطر نشان کرد: نخبه‌پروری یکی از برکات وجود کمیته امداد است که ۹۰۰ نخبه شناسایی شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از