حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان:

۱۲میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات ورزشی اختصاص یافت

۱۲میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات ورزشی اختصاص یافت

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس اختصاص یافت که این تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

امین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: تجهیزات مدارس به خصوص در مناطق محروم و روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که دانش‌آموزان این مناطق بتوانند به تجهیزات ورزشی دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی در مدارس اختصاص یافته که تجهیزات مختلف ورزشی در رشته‌های متنوع خریداری و در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: این طرح در ادامه طرح شهید سلیمانی است که در مدارس اجرا شد و بخشی از طرح مربوط به خرید تجهیزات ورزشی است که انجام می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه ۱۲۰ پروژه ورزشی در مدارس اجرا خواهد شد، گفت: این تعداد پروژه باید تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این تعداد پروژه ورزشی نیاز است.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه ورزش در سلامتی جسمی و روحی دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی دارد از همین رو تلاش می‌شود تا زمینه لازم برای ورزش فراهم شود و دانش‌آموزان طبق علاقه و استعدادی که دارند در این رشته‌ها حضور داشته باشند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: وقتی زیرساخت‌های لازم برای ورزش دانش‌آموزان مهیا می‌شود، بسیاری از استعدادهای ورزشی نیز شکوفا شده و این خود می‌تواند گام مهمی در استعدادیابی دانش‌آموزان علاقمند به ورزش باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از