حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/09 شمسی | 2024/09/30 میلادی
۱۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد
مدیرکل کمیته‌امداد لرستان:

۱۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: یک‌ هزار و ۲۹۰ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد ایجاد شده است.

جلال شیخ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش، یکی از فعالیت‌های کمیته‌امداد است که هر ساله این فرصت‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و با کسب درآمد، توانمند می‌شوند.

وی افزود: در نیمه اول امسال یک‌ هزار و ۲۹۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش فراهم شده که برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بیش از ۹۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان تصریح کرد: تعهد امسال اشتغال در لرستان ۱۰ هزار شغل است که در نیمه اول امسال یک‌ هزار و ۲۹۰ فرصت ایجاد شده ولی باتوجه به اینکه اعتبارات از مردادماه به بانک‌ها ابلاغ شده، از همین رو در نیمه دوم سال، فرصت‌های بیشتری فراهم می‌گردد.

شیخ‌پور بیان کرد: در همین راستا نیز ۶ هزار و ۵۰۰ مورد آموزش کسب و کار به مددجویان متقاضی کار ارائه شده است تا با کسب این آموزش‌ها بتوانند مشغول به کار شوند.

وی عنوان کرد: در مجموع کل طرح‌های تحت نظارت بیش از ۲۰ هزار طرح است که هدف از این فعالیت‌ها، اشتغال و کسب درآمد خانواده‌های مددجویان و توانمندسازی آن‌ها است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان یادآور شد: سال گذشته با اقدمات انجام شده، بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ‌بر ۹۴۵ میلیارد تومان برای مددجویان ایجاد شد.

انتهای خبر/  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از