حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/08 شمسی | 2024/04/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

۱۲ فروردین روز تجلی اتحاد مردم است

۱۲ فروردین روز تجلی اتحاد مردم است

امام جمعه بروجرد گفت: ۱۲ فروردین روز تجلی اتحاد مردم است که در این روز به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مدتی بعد از پیروزی اقنلاب اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ بیش از ۹۸ درصد از ملت ایران به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند و امروز ایران به یک قدرت بزرگ در دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: ایران اسلامی پُرتوان به حرکت خود ادامه می‌دهد و اجازه نمی‌دهد مشکلات، مانعی برای پیشرفت شود از همین رو هرساله شاهد رشد روزافزون ایران در عرصه‌های مختلف هستیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حوادث غزه، گفت: علیرغم اینکه آتش‌بس در غزه اعلام شد ولی آمریکا این آتش‌بس در غزه را ملزم نمی‌داند و همچنان شاهد جنایت آمریکا در این منطقه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف خود جنایت‌های زیادی انجام داده به طوری که از جنگ جهانی دوم تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نفر را کشته که این نشان از خوی وحشی‌گری آن‌ها دارد.

وی با اشاره به روز قدس، بیان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده که روز قدس امسال با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد و مردم با حضور خود، حمایت از مظلومان فلسطین و غزه را نشان می‌دهند.

امام جمعه بروجرد به سالروز ارتحال آیت‌الله بروجردی(ره) اشاره کرد و یادآورشد: بیش از ۶ دهه از رحلت بزرگ مرد جهان شیعه می‌گذرد که در طول حیات خود خدمات قابل توجهی را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شب‌های قدر را فرصتی برای بندگی برشمرد و گفت: در این شب‌ها تلاش کنیم تا خالصانه و خاضعانه به درگاه خدا برویم و با طلب استغفار بتوانیم در مسیر سعادت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ فروردین و شهادت حضرت علی(ع) با هم مصادف شده است، خاطرنشان کرد: در این روز باید حرمت امام اول شیعیان را نگه داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از