حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان:

۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان گفت: ۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با کمک خیران خریداری و بین دانش‌آموزان نیازمند لرستان توزیع شد.

به گزارش سفیرافلاک، با آغاز فصل مدرسه خیران زیادی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند آستین همت بالا زده و با تهیه لوازم‌التحریر، کیف، لباس و سایر اقلام، آنها را راهی مدرسه کردند.

نرگس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: خیریه آبشار عاطفه‌ها در بخش‌های مختلف لوازم منزل، جهیزیه، کمک هزینه تحصیل و اشتغال برای خانوارهای نیازمند تحت پوشش در طول سال خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: حدود ۳ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش این خیریه قرار دارند که در طول سال مورد حمایت قرار می‌گیرند و به مناسبت فرارسیدن ایام مدرسه یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه شده که در بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

مسئول موسسه خیریه آبشارعاطفه‌ها در لرستان تصریح کرد: برای تهیه هر بسته لوازم‌التحریر ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده که در مجموع بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان برای این تعداد بسته هزینه شده است.

بیرانوند بیان کرد: دانش‌آموزان نخبه و با استعدادی هم وجود دارند که مورد حمایت‌های لازم قرار می‌گیرند و از خدمات مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از