حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
۱۵ میلیارد تومان لوازم منزل بین مددجویان توزیع شد
مدیرکل کمیته‌امداد لرستان:

۱۵ میلیارد تومان لوازم منزل بین مددجویان توزیع شد

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: امسال ۱۵ میلیارد تومان لوازم ضروری منزل بین مددجویان لرستان توزیع شده است.

جلال شیخ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حمایت از خانوارهای مدد، اظهار داشت: کمیته‌امداد خدمات زیادی را در حوزه‌های تهیه مسکن، تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، پرداخت کمک هزینه درمان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

وی افزود: یکی از خدمات این نهاد، تهیه لوازم ضروری منزل است که در بین خانوارهای تحت پوشش توزیع می‌شود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۴۳ قلم لوازم منزل به ارزش ۱۵ میلیارد تومان اهدا شده است که شامل وسایل برقی، وسایل گرمایشی و سرمایشی بوده است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان تصریح کرد: توزیع لوازم ضروری منزل در فصل گرما و سرما و با توجه به نیاز مددجویان تحت پوشش انجام می‌شود و همه این اقدامات با هدف خدمت به مددجویان صورت می‌گیرد.

شیخ‌پور بیان کرد: خیرین و مراکز نیکوکاری هم در تهیه و توزیع این اقلام ضروری منزل مددجویان تحت پوشش، همکاری لازم را دارند و سبب شده تا بتوانیم در این عرصه هم موفق باشیم و تا پایان سال تلاش داریم تا اقلام دیگری از وسایل منزل را در اختیار مددجویان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه خودکفایی مددجویان از اهداف مهم کمیته‌امداد است، یادآور شد: هر ساله تعداد زیادی از خانوارهای مددجویان خودکفا می‌شوند که این امر بسیار مهم است به‌طوری که این نهاد تلاش دارد با حمایت‌های مورد نیاز در همه بخش‌ها بتواند خانوارها را در جهت خودکفایی یاری رساند.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان عنوان کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار لرستانی که تحت پوشش کمیته‌امداد بودند خودکفا شدند و امسال هم ۳ هزار و ۸۰۰ خانوار دیگر با خودکفایی از این چرخه خارج می‌شوند که همه اقدامات و حمایت‌های لازم در این جهت انجام می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از