حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل امور عشایر لرستان:

۱۵ پروژه آبرسانی در بخش عشایری اجرا می‌شود

۱۵ پروژه آبرسانی در بخش عشایری اجرا می‌شود

مدیرکل امور عشایر لرستان گفت: ۱۵ پروژه آبرسانی در بخش عشایری لرستان اجرا می‌شود.

هوشنگ نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در حال حاضر ۱۵ پروژه آبرسانی در بخش‌های عشایری در دست اجراست که این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های آبرسانی عشایری شامل بهسازی چشمه‌ها، احداث منبع ذخیره آب، احداث خط انتقال و شبکه داخلی است که با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا این پروژه‌ها اجرا می‌شود تا بخشی از مشکلات خانوارهای عشایری برطرف شود.

مدیر کل امور عشایری لرستان تصریح کرد: در بخشی از مناطق عشایری که شبکه آبرسانی دچار مشکل شده نیز تاکنون ۳۰ هزار متر لوله جدید تهیه شده که در این مناطق جایگزین شود.

نورمحمدی با اشاره به اینکه هفت تانکر برای آبرسانی سیار در نظر گرفته شده است، گفت: بسیاری از خانواده‌های عشایری مشکل کمبود آب ندارند و تنها تعدادی از این مناطق با کمبود آب همراه هستند که هفت تانکر، کار آبرسانی سیار را انجام می‌دهد و تا پایان تابستان آبرسانی به این مناطق در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با اقداماتی که در حوزه آبرسانی به مناطق عشایری در نظر گرفته، تلاش شده تا مشکل آب بین خانواده‌های عشایری کاهش یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از