حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان:

۱۸۰ مقاله به جشنواره علمی‌ پژوهشی ارسال شد

۱۸۰ مقاله به جشنواره علمی‌ پژوهشی ارسال شد

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان گفت: ۱۸۰ مقاله به جشنواره علمی‌ پژوهشی فرهنگیان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی خسروی صبح امروز در مراسم برگزاری جشنواره علمی پژوهشی که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: دهه‌فجر یک جشن سیاسی و یک برنامه فرهنگی نیست بلکه جشن تشکیل پیشرفته‌ترین مُدل حکومت در دنیا است و این ایام یادآور تشکیل بالاترین حکومت به‌نام جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

وی افزود: درقرآن دو فراخوان عمومی داریم یکی علم و یکی پیامبران است و به دنبال علم رفتن بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان تصریح کرد: امروز حرکت‌های علمی در آموزش و پرورش رخ داده و این از برکات جریان ارزشی است البته در راستای اینکه آموزش و پرورش باید متحول شود و سیاست‌هایی در این پیاده شود، این مهم با تحقیق علمی امکان‌پذیر است.

خسروی گفت: توانمندسازی معلم دغدغه آموزش و پرورش است و تمدن نوین اسلامی را باید معلمان پایه‌ریزی کند و۰ در موضوعات مختلف اقدام نمایند که در این راستا ۱۱۶ برنامه برای جامعه فرهنگیان استان داریم که باید از این فضا برای ارتقا و پیشبرد اهداف استفاده

کرد.

وی بیان کرد: بروجرد این ظرفیت را دارد که یک شاخص در منطقه باشد و امروز با اجرای این برنامه به عنوان پایلوت علمی شناخته شد به‌طوری که اولین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان به میزبانی شهرستان بروجرد با حضور فرهنگیان استان لرستان برگزار شد.

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های فرصت‌ها و تهدیدهای هوش مصنوعی در حوزه آموزش و پرورش، تاثیر حجاب و عفاف بر امنیت آموزشی، ارائه راهکارهای عملیاتی برای اثرگذاری برنامه‌های بسیج فرهنگیان در بین معلمان و دانش‌آموزان، بررسی موانع تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بررسی روش‌های ایجاد انگیزش شغل معلمان برگزار شده است.

وی یادآورشد: در راستای اجرای این جشنواره، از چند وقت پیش فراخوان داده شده تا افرادی که تمایل دادند، مقالات خود را در محورهای مورد نظر ارسال نمایند که ۱۸۰ مقاله مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که داوران ارزیابی مقالات را انجام دادند.

خسروی عنوان کرد: مقالاتی که توسط فرهنگیان به این جشنواره ارسال شده، در کتاب مجموعه مقالات چاپ خواهد شد؛ همچنین در این جشنواره از مقالات برتر تجلیل و برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره، گواهی صادر شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از