حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۲۱۱ نفر به مراکز نفس مراجعه کردند

۲۱۱ نفر به مراکز نفس مراجعه کردند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲۱۱ نفر تاکنون به مراکز نفس در استان مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار مراکز نفس در استان تا پایان مردادماه سال جاری تعداد ۲۱۱ نفر به مراکز نفس مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۸۶ مورد از سقط منصرف شده‌اند.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه گزارشات واحد‌های مختلف در خصوص اقدامات انجام شده حوزه جوانی جمعیت، عنوان کرد: همه واحد‌های مختلف لازم است مستند اقداماتی که در زمینه اجرای اهداف جوانی جمعیت انجام داده‌اند را ارسال کنند تا بتوانیم در کارنامه جوانی جمعیت نمره کامل را کسب کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از انجام بازدید مشترک بیمه سلامت، معاونت بهداشت و معاونت درمان از مراکز درمان ناباروری خبر داد و گفت: این بازدیدها به منظور بررسی و رفع چالش‌های موجود در این مراکز انجام خواهد شد.

در ادامه علی فرهادی معاون توسعه دانشگاه بیان کرد: در راستای واریز تشویقی ماده ۲۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲، به کارکنان شرکتی دانشگاه پیگیری‌های لازم انجام شده و این مبلغ در قالب کارت هدیه به این افراد پرداخت می‌شود.

وی همچنین درخصوص احداث مهدکودک ستاد دانشگاه گفت: دستورات لازم برای تامین اعتبارات و بسترسازی احداث و رفع نواقص مهدکودک ستاد دانشگاه انجام شده و به زودی مشکلات آن رفع خواهد شد.

طهماسبی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز در این رابطه عنوان کرد: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی هادیان زندگی بسته‌های اینترنت تهیه شده است.

وی افزود: همچنین لینک اختصاصی برای بارگذاری مطالب مربوط به ادغام طب ایرانی در سایت دانشگاه ایجاد خواهد شد تا دسترسی به مطالب این حوزه راحت شود.

در ادامه مهناز مردانی معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: مراحل اداری اخذ مجوز احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی در مراحل پایانی قرار دارد و نقشه هوایی و مهندسی آن تهیه شده است.

وی یادآور شد: مقرر شده تا پایان شهریور از زمین این پروژه به منظور صدور مجوز وام بازدیدهایی صورت گیرد و بعد از آن کلنگ‌زنی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از