حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان:

۲۵۰ میلیارد تومان پروژه توسط خیرین اجرا شد

۲۵۰ میلیارد تومان پروژه توسط خیرین اجرا شد

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه توسط خیرین سلامت در استان لرستان اجرا شده است.

بهروز عزت‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: خیرین سلامت در حوزه‌های درمان، بهداشت، آموزشی، فرهنگی و اورژانس فعالیت دارند که طی دو سال گذشته خیرین سلامت در استان لرستان بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه اجرا نمودند.

وی افزود: در حوزه درمان خیرین سلامت با ساخت ۳۶ تخت بیمارستانی اقدام کردند، همچنین تعمیر و بازسازی دو بیمارستان در دورود انجام شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان تصریح کرد: خیرین از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بیش از یک‌هزار قلم انواع تجهیزات مورد نیاز را خریداری و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی قرار دادند.

عزت‌پور عنوان کرد: ساخت چهار کلینیک و پلی‌کلینیک از جمله تاسیس کلینیک پرتودرمانی و سنگ‌شکن بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره) و مرکز اعصاب روان بروجرد و کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) سلسله توسط خیرین انجام شد.

وی با بیان اینکه هفت خانه بهداشت ساخته شده است، گفت: از دیگر خدمات در این حوزه، ساخت دو مرکز خدمات جامع سلامتی، خرید ۲۰۰ قلم تجهیزات و اهدای یک قطعه زمین از سوی خیرین صورت گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان بیان کرد: در حوزه اورژانس چهار پایگاه اورژانس در الیگودرز و پلدختر ساخته شده است، علاوه بر این نیز ۱۱ دستگاه آمبولانس خریداری شده است.

عزت‌پور افزود: در مجموع طی دو سال گذشته بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان تجهیزات توسط خیرین خریداری و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته و ۲۵۰ میلیارد هم پروژه اجرا شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از