حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

۲۷۳ قطعه زمین در طرح جوانی‌‌جمعیت واگذار شد

۲۷۳ قطعه زمین در طرح جوانی‌‌جمعیت واگذار شد

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: تاکنون ۲۷۳ قطعه زمین در طرح جوانی‌‌جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر واگذار شده است.

به گزارش سفیرافلاک، باتوجه به کاهش نرخ باروری در سال‌های گذشته و اهمیت این موضوع، طرح جوانی‌ جمعیت با هدف افزایش فرزندآوری در دستور کار قرا گرفت که در راستای اجرای این طرح مشوق‌هایی برای خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته شد.

فریبا ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اجرای طرح جوانی‌جمعیت، اظهارداشت: باتوجه به اینکه جوانی‌ جمعیت و موضوع فرزندآوری یکی از مسائل مهم محسوب می‌شود از همین رو مشوق‌هایی برای افزایش فرزندآوری خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از مشوق‌های فرزندآوری، واگذاری یک قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالاست که تاریخ تولد فرزند سوم باید از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد که در همه شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: تابستان امسال در شهرستان بروجرد ۱۷۳ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر واگذار شد، علاوه بر این نیز ۲۶ قطعه زمین در پلدختر و ۶۴ قطعه هم در الیگودرز به متقاضیان تحویل داده شد.

ولی‌پور بیان کرد: در مجموع تاکنون ۲۷۳ قطعه زمین به متقاضیان زمین در طرح جوانی‌ جمعیت واگذار شده و سایر متقاضیان هم در نوبت قرار دارند که با در نظر گرفتن زمین مناسب، واگذار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از