حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان:

۲ مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی راه‌اندازی می‌شود

۲ مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی راه‌اندازی می‌شود

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان گفت: دو مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های لرستان و آیت‌الله بروجردی (ره) راه‌اندازی می‌شود.

پویان پدرام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در راستای اجرای فرآیندهای علمی، دو مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی در دانشگاه لرستان و دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این مراکز تحقیق این است که ابتدا هسته پیش‌رشد را آماده نمایند و سپس حمایت‌های لازم صورت گیرد تا در حوزه دانش‌بنیان ثبت شوند.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: از ابتدای مهر امسال، فرآیند معافیت‌های کسر خدمت از سربازی در دستور کار قرار می‌گیرد که اجرای پروژه‌های پژوهشی جایگزین خدمت سربازی شود که در این راستا مسائل اولویت‌دار کشور تهیه شده و کسانی مانند نخبگان که توانایی دارند، می‌توانند نسبت به اجرای طرح‌های پژوهشی اقدام نمایند.

پدرام از حمایت پایان‌نامه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: در این زمینه حمایت از پایان‌نامه‌هایی صورت می‌گیرد که در راستای حل مسائل اولویت‌دار کشور باشد به‌طوری که دانشجو، موضوعات اولویت‌دار کشور را در دستور کار قرار می‌دهد و در نهایت این پایان‌نامه بتواند مشکلی از مشکلات اولویت‌دار کشور را برطرف نماید.

وی با اشاره به اروی راهیان پیشرفت یادآورشد: اردوی راهیان پیشرفت با هدف معرفی و تبیین دستاوردهای کشور به نسل جوان برگزار می‌شود که دو نوع راهیان پیشرفت داریم، یکی بازدیدهای علمی در سطح استان که امسال بیش از ۳۰۰ نفر دانشجوی لرستانی از این دستاوردها بازدید کردند و یکی هم بازدید از دستاوردهای دیگر استان‌ها است که در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

انتهای خبر/   

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از