حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
۳۵ پروژه عمرانی در روستاهای پلدختر اجرا شد
بخشدار مرکزی پلدختر:

۳۵ پروژه عمرانی در روستاهای پلدختر اجرا شد

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: امسال ۳۵ پروژه عمرانی در ۲۱ روستای بخش مرکزی پلدختر اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مریم نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: امسال در ۲۱ روستای بخش مرکزی پلدختر، ۳۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان اجرا شد.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی از قبیل جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، احداث کانال سنگی، زیرسازی، سدسازی، خرید و نصب مجموعه بازی کودکان و باغچه در ۲۱ روستای بخش مرکزی شهرستان پلدختر انجام گرفت.

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه دهیاری‌های پلدختر تاکنون ۶ میلیارد تومان پروژه اجرا کرده‌اند گفت: ۱۲ پروژه در ۱۲ روستای بخش مرکزی پلدختر به صورت پیمانی توسط دهیاران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده چهار ماشین حمل زباله برای روستاهای بخش مرکزی در نظر گرفته شده است و این ماشین‌ها در دو مرحله در روستاهای جلگه خلج، میدان بزرگ، چشمه‌شیرین و رحیم‌آباد بکارگیری می‌شوند.

نظری بیان کرد: با توجه به اینکه هر کدام از این روستاها موظف شدند که چند روستای همجوار را هم پوشش دهند مدیریت خوبی در بحث پسماند در روستاهای بخش مرکزی انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: با پیگیری نماینده پلدختر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای روستاهای چم‌مهر لحاظ شد که می‌توانیم بخشی از مشکلات این روستاها را از طریق این اعتبار حل کنیم.

بخشدار مرکزی پلدختر افزود: آسفالت سه روستای بخش مرکزی انجام و ماشین‌آلات در روستای چم‌گردله بالا و پایین مستقر شده و آسفالت معابر این دو روستا نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از