حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
۳۹۰ زندانی امسال از زندان‌های لرستان آزاد شدند
مدیرکل زندان‌های لرستان:

۳۹۰ زندانی امسال از زندان‌های لرستان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: ۳۹۰ زندانی امسال با کمک خیرین و اقدامات مددکاری از زندان‌های لرستان آزاد شدند.

عبدالمجید کشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اظهار داشت: با کمک خیرین و اقداماتی که در طول سال انجام می‌شود، تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازمی‌گردند.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان سبب می‌شود تا مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاسته شود و برخی از خانواده این زندانیان هم که در دوران زندان سرپرست خانوار، در رنج و سختی هستند، بتوانند از مشکلات رهایی یابند.

مدیرکل زندان‌های لرستان تصریح کرد: در همین راستا با کمک خیرین تلاش کردیم که تعدادی زندانی آزاد شوند که در مجموع ۳۹۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شوند، البته اقدامات مددکاری و سایر رایزنی‌ها صورت گرفت که منجر به آزادی این تعداد زندانی شد.

کشوری عنوان کرد: علاوه بر این نیز ۱۹۰ نفر زندانی دیگر نیز با کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند که در مجموع امسال ۵۸۰ زندانی لرستانی آزاد شده است و برای آزادی این زندانیان ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی کمک شده و مابقی بدهی هم از طریق گذشت شاکی و اعسار صورت تامین شده است.

وی یادآور شد: خوشبختانه خیرین استقبال زیادی برای کمک به آزادی زندانیان دارند به‌طوری که در یک فقره، ۱۰۰ زندانی توسط یکی از خیران آزاد شده و به خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: کمک به دیگران از موضوعاتی است که همیشه مورد تاکید بزرگان دینی بوده است، از همین رو باید تلاش کرد تا فرهنگ کمک به دیگران گسترش یابد.

کشوری با بیان اینکه سال گذشته ۵۲۱ زندانی از زندان‌های لرستان آزاد شدند، گفت: تلاش می‌شود تا امسال تعداد بیشتری از زندانیان با کمک خیرین آزاد شوند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از