حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان:

۴۰ عنوان کتاب در دانشگاه لرستان رونمایی می‌شود

۴۰ عنوان کتاب در دانشگاه لرستان رونمایی می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: همزمان با دانشگاه‌های کشور آئین رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان «رهنامه» در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین  مجید مؤیدی اظهارداشت: در ایام بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام محور مقاومت، خصوصاً سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مراسم رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب با محوریت بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان رهنامه در دانشگاه‌های سراسر کشور به‌صورت همزمان در روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امید است با تأسی به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری و با سرمشق قراردادن رهنمودها و تعالیم این فقیه والامقام، بتوانیم در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدم کوچکی برداریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بیان کرد: این برنامه به مناسبت هفته بصیرت برگزار می‌شود و هدف از این اقدام این است که فرامین رهبری همیشه مسیر سعادت و نجات را نشان داده است لذا باید تلاش کرد تا همیشه در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از