حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان:

۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: آبان ماه امسال ۵ هزار دانش‌آموز دختر از لرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

عبدالسبحان حقیقی‌ مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج دانش‌آموزی در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه «رفیق شهیدم» در لرستان افزود: در این برنامه دانش‌آموزان بسیجی با شهدای دانش‌آموز غزه بیعت و با دانش‌آموزان آنها اعلام همدردی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان حضور دانش‌آموزان بسیجی در گلزار شهداء، اجرای پویش‌های مجازی استکبارستیزی و سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز استان لرستان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی دانست و عنوان کرد: در این هفته دانش‌آموزان با ائمه جمعه و جماعات و همچنین نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار می‌کنند.

وی برگزاری مسابقات مختلف را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لرستان برشمرد و بیان کرد: قرائت بیانیه در نمازجمعه، همایش دانش‌آموزی و حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور دانش‌آموزان بسیجی انجام می‌گیرد.

حقیقی مقدم با اشاره به اینکه یادواره شهدا با عنوان «لاله‌های روشن» در استان برگزار می‌شود گفت: در بحث راهیان‌نور دانش‌آموزی نیز این برنامه هم اکنون در حال انجام است و اعضای نواحی مختلف به تدریج در آبان ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: آبان ماه امسال ۵ هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و اعزام پسران نیز در ماه‌های آینده انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از