حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
دبیر ستاد بزرگداشت روز معلم در لرستان:

۷۴ معلم نمونه تجلیل می‌شوند

۷۴ معلم نمونه تجلیل می‌شوند

دبیر ستاد بزرگداشت روز معلم در آموزش و پرورش لرستان گفت: همزمان با بزرگداشت مقام معلم ۷۴ معلم نمونه لرستانی تجلیل می‌شوند.

حسن پورعارف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: ۱۲ اردیبهشت به عنوان روز معلم نامگذاری شده که فرصتی برای تکریم و تجلیل از مقام معلم است چرا که معلمان در تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی دارند.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از برنامه‌ها تجلیل از معلمان نمونه است به طوری که قرار است از ۷۴ معلم نمونه استانی و کشوری طی مراسمی تجلیل شود.

دبیر ستاد بزرگداشت روز معلم در آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از بین معلمان نمونه استانی، سه نفر به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شدند که برهمین اساس مورد تشویق و تجلیل قرار می‌گیرند.

پورعارف بیان کرد: از دیگر برنامه‌های مراسم روز معلم، اعزام ۴۰ معلم برای دیدار با مقام معظم رهبری است که در یک روز به همراه جمعی از معلمان سراسر کشور دیدار صورت می‌گیرد.

وی یادآورشد: به همین مناسبت نیز نمایشگاه عملکرد آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف برپا خواهد شد که طی چند روز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از