حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان:

۷۵ اردوی جهادی توسط دانشجویان برگزار شد

۷۵ اردوی جهادی توسط دانشجویان برگزار شد

مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان گفت: ۷۵ اردوی جهادی سال گذشته توسط دانشجویان بسیجی در مناطق محروم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد ابدالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته بسیج سازندگی، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین اهدای اردوهای جهادی، خودسازی است که دانشجویان جهادگر در اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی حضور پررنگی دارند.

وی افزود: جهادگران در عرصه‌های مختلف برای خدمت در مناطق محروم همیشه پیشتاز بوده و در طول سال و تابستان شاهد اوج خدمت جهادگران به محرومان هستیم.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: جهادگران با ارائه خدمات در مناطق محروم، امید را به ساکنان این مناطق هدیه می‌دهند که این خدمت‌رسانی در عرصه اقتصادی، هنری، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی است.

ابدالی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۷۵ اردوی جهادی در قالب اردوهای جهادی هجرت‌محور و اردوهای جهادی مناطق حاشیه‌نشین در کل استان با حضور ۲۱ گروه جهادی فعال برگزار شد.

وی عنوان کرد: این اردوها با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان سراسر استان برگزار شده که علی پارسه از گروه جهادی فانوس الیگودرز، سینا ایمانی از گروه جهادی مهدیون دانشگاه فنی و حرفه‌ای خرم‌آباد، حمیدرضا جوادی‌فر از گروه جهادی دانشگاه پیام نور واحد خرم‌آباد، سیف‌الدین نیازی از گروه جهادی شهید میرشاکی الیگودرز و صدیقه‌السادات عبدی از گروه جهادی فاطمیون نورآباد به عنوان جهادگران برتر انتخاب شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از