حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
۷ پروژه خیرساز در لرستان احداث می‌شود
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان:

۷ پروژه خیرساز در لرستان احداث می‌شود

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: هفت پروژه توسط خیرین سلامت در لرستان احداث می‌شود.

بهروز عزت‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: خیرین سلامت اجرای پروژه‌های درمانی و بهداشتی را در مناطق مختلف و طبق نیازهای استان در دستور کار قرار می‌دهند که در حال حاضر هفت پروژه‌ در دست احداث قرار دارد.

وی افزود: دو پروژه‌ شامل خانه بهداشت روستایی یارولی‌آباد و خانه بهداشت روستایی اکبرآباد در دلفان، درمانگاه الغدیر و فاز دوم رادیوتراپی باران در خرم‌آباد، بازسازی اتاق عمل و پایگاه سلامت و همچنین پایگاه سلامت سیدالشهدا در شهرستان ازنا، پروژه‌هایی هستند که توسط خیرین سلامت در دست ساخت قرار دارند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان از احداث اتاق عمل فک و صورت دانشکده دندانپزشکی خبر داد و گفت: این پروژه برای نخستین‌بار در استان توسط خیرین سلامت احداث می‌شود، این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد که ظرف مدت چهار ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

عزت‌پور بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع احداث می‌شود که این پروژه در راستای خدمت به بیماران در دستور کار قرار  گرفته و خیرین در این زمینه نیز تلاش دارند تا گامی مهم بردارند.

وی یادآور شد: خیرین سلامت علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیزات مورد نیاز را تهیه و اهدا می‌کنند که امسال بیش از ۱۶۰ میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز را اهدا کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان عنوان کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی بالایی بوده و آماده افتتاح هستند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق مختلف برطرف می‌گردد.

عزت‌پور تصریح کرد: خیرین سلامت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان طی دو سال گذشته برای اجرای پروژه‌های عمرانی کمک کردند و علاوه بر این نیز حدود ۹ میلیارد تومان تجهیزات اهدا کردند که همه تلاش خیرین سلامت، ایجاد فضاهای درمانی است تا خدمتی برای کمک به بیماران باشد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از