حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

۸۰ دانشجو به اردوی راهیان مقاومت اعزام می‌شوند

۸۰ دانشجو به اردوی راهیان مقاومت اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: به مناسبت هفته بصیرت، ۸۰ دانشجوی لرستان به اردوی راهیان مقاومت کرمان اعزام می‌شوند.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: به مناسبت هفته بصیرت، بسیج دانشجویی استان برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در نظر گرفته که یکی از مهمترین این برنامه‌ها، اعزام ۸۰ نفر از دانشجویان به استان کرمان در قالب اردوی راهیان مقاومت است که دانشجویان بسیجی همزمان با هفته بصیرت بر سر مزار مطهر شهید سلیمانی حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین در سراسر استان توسط دانشجویان، جلسه بصیرتی و روشنگری به مناسبت ۹ دی در بستر فضای مجازی، شناسایی دانشجویان توانمند در حوزه هنری و مسابقه خلق آثار فرهنگی و هنری با موضوع شهادت حاج قاسم و طوفان الاقصی، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه حاج قاسم و کتاب پرواز بغداد- بهشت، برگزاری پویش تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی با شعار محور و هشتگ #شهید_القدس، حضور گستره در گردهمایی بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در سراسر استان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی باید الگویی برای جوانان باشد، تصریح کرد: سبک زندگی شهید سلیمانی الگویی است که با تاسی به آن می‌توان به سعادت رسید لذا دانشجویان باید به این مهم توجه داشته باشند.

کریمی با اشاره به اینکه دانشجویان در همه برهه‌های تاریخ، قشری اثرگذار در جامعه بوده‌اند، گفت: در فتنه سال ۸۸ دشمنان توطئه‌های زیادی را طراحی کردند و تلاش داشتند تا با تبلیغات مسموم بتوانند افکار جوانان را از مسیر درست منحرف کنند لذا جهاد تبیین یکی از موارد مهمی است که دانشجویان باید مد نظر داشته باشند و بصیرت و روشنگری دانشجویان در خنثی کردن فتنه بسیار موثر بود.

وی با اشاره به بزرگداشت مراسم ۹ دی، عنوان کرد: دانشجویان در خلق حماسه ۹ دی حضور پرشوری داشته لذا دهه بصیرت بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و قشر جوان در این زمینه می‌توانند نقش اثرگذار خود را ایفا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از