حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

۸ میلیارد برای کمک به نیازمندان هزینه شد

۸ میلیارد برای کمک به نیازمندان هزینه شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۸ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان هزینه شده است.

محمد قدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: داوطلبان حوزه جمعیت هلال‌احمر در طول سال در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان کمک‌هایی می‌کنند که به صورت بسته معیشتی، درمانی و بهداشتی و موارد دیگر است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون این حوزه توانسته بیش از ۸ میلیارد تومان نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان هزینه کند که ۳۷ هزار و ۱۸۳ نفر از نيازمندان استان از اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: امسال بیش از ۴ هزار و ۲۱۰ بسته معیشتی در قالب طرح‌های مختلف تهیه و توزیع شده که حدود ۳ میلیارد تومان در مجموع برای تهیه این تعداد بسته معیشتی هزینه شده است.

قدمی بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی ۱۰ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۷ میلیون تومان اجرا شده که ۵۰۰ نفر از اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شدند، همچنین با برپایی ۳۱ چادر نیز حدود یک‌هزار و ۱۰۵ خدمت انجام شد که برای این برنامه هم ۳۸۵ میلیون تومان هزینه شد و به ۵ هزار و ۱۶۸ نفر خدماتی ارائه گردید.

وی از اهدای ۱۸۰ قلم تجهیزات مورد نیاز بیماران نیازمند خبر داد و گفت: هزینه این اقلام تجهیزات بیش از  یک میلیارد تومان بوده که با کمک خیرین در اختیار بیماران قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از