حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

۹ دی ملت یکپارچه در مقابل فتنه خروشید

۹ دی ملت یکپارچه در مقابل فتنه خروشید

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ۹ دی ملت یکپارچه در مقابل فتنه خروشید چون متوجه شدند دشمن با اساس دین و انقلاب مشکل دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: امروز سالگرد ۹ دی است که ملت و امت اسلامی حرکتی را آغاز کردند و باعث شد تمام توطئه، سرمایه‌گذاری، طراحی و پشتیبانی‌های استکبار جهانی و عمله‌های داخلی آنها بر باد برود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ۹ دی را یوم‌الله اعلام کردند باید به حضور مردم شریف و ولایتمدار خرم‌آباد که امروز در این مراسم شرکت کردند تبریک گفت که با بیداری، بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادند و هم توطئه دیدند و هم توطئه خنثی کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: اسلام از اول مبتلا به فتنه‌های مختلفی مانند پروژه ترور پیامبر، شایعه‌سازان مدینه و... بوده است و مردم هم گاهی دچار اشتباه می‌شوند که چگونه با آنها برخورد کنند، فتنه وقتی می‌آید هوا را غبارآلود می‌کند تشخیص حق و باطل سخت می‌شود اما انسان بصیر و کسی که به ولایت نگاه می‌کند راه را گم نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: ما در انقلاب اسلامی سه انقلاب داشتیم انقلاب اول در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید این انقلاب کمر استکبار جهانی را شکست و دشمنان اسلام در شبکه استکبار جهانی را زمین‌گیر کرد چون برای آنها قابل تحلیل نبود که یک امت و ملت با هدایت، مرجعیت و رهبری امام راحل نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را با وجود اینکه همه دنیا پشتیبان آنها بودند به روز سیاه نشاند.

وی تصریح کرد: در انقلاب دوم آمریکایی‌ها که از کشور ما رانده شدند یک مرکز لانه جاسوسی را برای سازمان‌دهی فتنه‌ها و ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ایجاد کردند، مردم فهیم و بیدار ما این مرکز فتنه را شناسایی و محتوای لانه جاسوسی را مشخص کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآورشد: انقلاب سوم توطئه‌هایی مانند کودتاهای مختلف بود که بعد از انقلاب شروع شد و مردم ما در مقابل آنها باصبر و تحمل در مسیر رهبری ایستادند.

حجت الاسلام طیبی‌فر گفت: استکبار جهانی با هنرپیشه‌های داخلی یک سناریو را طراحی کرد و هنرپیشه‌های داخلی میدان‌داری کردند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۷۸ فتنه کوی دانشگاه و در سال ۸۸ دومین فتنه فراگیر را شروع کردند سردمداران این فتنه، پروژه را از ماه‌ها قبل آغاز و در جلسات مختلف نحوه براندازی را تعریف کردند و رنگ سبز که مورد احترام مردم است را برای خود انتخاب کردند و این بومی‌سازی برای یک فتنه بزرگ بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: ما باید جریان‌ها و طرز تفکر فتنه‌گران را بشناسیم این تفکرات نمی‌میرد و گاهی خود را در قالب یک فتنه بروز می‌دهد، فتنه سال ۱۴۰۱ همان تفکرات دیروز بود که آن را بروزرسانی و شیوه جدیدی انتخاب کردند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: یکی از جملاتی که می‌گفتند این بود که شما برای اینکه پیشرفت کنید راهی جز راه غرب ندارید یعنی ما غیر از نوکری بیگانگان راه دیگری نداریم، این جمله حرف کسی است که ردای ریاست جمهوری این کشور را پوشید و یکی از سران فتنه است‌.

وی تصریح کرد: باید گذشته را رها کرد و امروزی شد این یکی دیگر از جملاتی است که فتنه‌گران گفتند گذشته به معنی انقلاب، شهدا، فداکاری و ایستادگی ملت در برابر دشمنان است، امروزی شدن را تمسک به خرد غربی می‌دانند، خرد غربی یعنی ما باید مثل غربی‌ها فکر کنیم این طرز تفکرات را باید بدانیم این‌ها امروز در جامعه ما کار می‌کنند و سران فتنه صادق نیستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: بعضی از آدم‌ها فکر، عمل، گفتار و نوشتارشان با هم فرق می‌کند یکی از سران احزاب بعد از فتنه ۸۸ در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت حزب ما و خود ما لیبرال دموکرات مسلمان هستیم یعنی نماز می‌خوانیم اما دین نباید در جامعه حکومت کند و در دین حاکمیت معنا ندارد، ما با حاکمیت اسلام و انقلاب مشکل داریم و دموکرات یعنی اینکه اگر کسی توده‌ای، اسرائیلی و ضدانقلاب بود در کنار آن هستیم.

حجت الاسلام طیبی‌فر ابراز کرد: آنها می‌گویند سیاست‌های فرهنگی دهه اول انقلاب مانند در مقابل دشمن ایستادن کارایی ندارد، آمریکا تمام سرمایه‌های کشور را چپاول می‌کرد اما چون انقلاب اسلامی با غرب ضدیت دارد به درد نمی‌خورد.

وی اضافه کرد: این اندیشه‌های آنهاست که می‌گویند اندیشه امام به موزه‌های تاریخ سپرده شده، می‌گویند مردم حق دارند از همه مسئولین انتقاد کنند و حتی به خدا، پیامبر و امام هم می‌توان اعتراض کرد یعنی خدا را به تمسخر بگیرید، این طرز تفکر آنچنان شکل پیدا کرد که یکی از خواص در خطبه نماز بحث تقلب را مطرح کرد و رهبر فرمودند حرف دشمن را تکرار نکنید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآورشد: روز عاشورا برای ملت ایران تعریف شده است در تهران ظهر عاشورا مردم عزادار برای نماز ایستادند آنها با کارهایشان مردم را راهی بیمارستان کردند، پرچم‌های امام حسین(ع) را آتش زدند علیه امام حسین(ع)، پیامبر، رهبر، ارزش‌ها و انقلاب شعار دادند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: ملت هوشیار و ولایتمدار متوجه شد که آنها از کودتاچیان سال ۱۳۳۲ خطرناک هستند و با اساس دین، انقلاب و شهدا مشکل دارند و ملت متوجه شد پشت صحنه این کار چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی عنوان کرد: یکی از سران فتنه می‌گوید من می‌خواهم کار کنم اما مشکل من ولی فقیه است که اجازه نمی‌دهد برای نوکری شما کار کنم، همین آدم ۲۰ روز قبل از فتنه ۸۸ گم می‌شود که متوجه می‌شویم به ترکیه برای ملاقات با رئیس ناتو رفته است و ناتو بازوی اصلی استکبار جهانی برای ضربه زدن است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ملت یکپارچه در مقابل فتنه خروشید و انقلاب سوم شکل گرفت حتی بعضی از افراد که در دفاتر سران فتنه بودند به خیابان آمدند چون متوجه شدند دشمن با اساس دین و انقلاب مشکل دارد. 

حجت‌الاسلام طیبی‌فر گفت: ۹ دی روز میثاق با ولایت است ولایتمدار کسی است که وابستگی فکری و عملی به ولایت دارد جامعه ولایتمدار یعنی مرکز همه فرماندهی و راننده لوکوموتیو انقلاب رهبر است.

وی با اشاره با سالروز شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های وی ولایتمداری بود رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب، مدرسه و دانشگاه معرفی کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ولایت تجلی توحید ربوبی است عنوان کرد: زمینی شدن توحید ربوبی در قالب ولایت است برای ولایتمداری باید در فهم مواضع رهبری بکوشیم و به مطالب ایشان اعتقاد، ایمان و باور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر ادامه داد: با هدایت‌های رهبری از سخت‌ترین شرایط گذر کردیم باید باور کنیم او حکیمی فرزانه است، انقلاب اسلامی با گردنی برافراشته در برابر گردن کشان دنیا ایستاده و این اقتدار بر کسی پوشیده نیست. 

وی یادآورشد: در جنگ غزه به ایران نامه می‌زنند که به جنگ ورود نکنید چون می‌دانند ما اقتدار داریم و این اقتدار به پشتوانه هدایت رهبری و ملت بصیر و صحنه‌شناس است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: ولایتمداری یعنی اینکه در انتخابات امروز که دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است نظر دشمن را به یأس تبدیل کرد انتخابات حق و تکلیف است و ما وظیفه داریم به فرمان رهبرمعظم انقلاب در انتخابات شرکت کنیم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر خاطرنشان کرد: ۹ دی لیله‌القدر انقلاب است که ارزش آن از هزار ماه برای فهم مردم بیشتر است ملت ایران با حرکت خروشان در ۹ دی کاری کرد که مردم چهره‌ دشمنان را شناختند. 

وی تصریح کرد: انقلاب نبوی، علوی و اسلامی در یک راستا قرار دارند اگر انقلاب، رهبر و دین را یاری کردید خدا وعده داده است که شما را پیروز می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: امروز شما برای اینکه به دشمن بگوئید که ما ۹ دی را زنده نگه می‌داریم و اصل انقلاب، رهبری، دین و مکتب از جانمان مهم‌تر است و با عمل حمایت از انقلاب را امضا کنیم، با رای دادن نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنیم و برای اینکه افراد فتنه‌گر بدانند در مقابل آنها یک امت هوشیار و بصیر تحت هدایت رهبر ایستادند به اینجا آمده‌اید.

 وی عنوان کرد: امروز مردم غزه در مقابل بمباران‌های وحشتناک ایستادگی می‌کنند چون این را از شما یاد گرفته‌اند و شما معلم برای دیگران معلم شدید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از