حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/20 شمسی | 2024/05/09 میلادی
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر خبرداد:

بهر‌ه‌برداری از ۲مرکز بهداشت و درمان در پلدختر

بهر‌ه‌برداری از ۲مرکز بهداشت و درمان در پلدختر

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از تکمیل و بهره برداری از دو مرکز بهداشتی،درمانی و سلامت در این شهرستان خبر داد.

اکبر جوادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به اینکه دو پروژه بهداشت و درمان این شهرستان تکمیل و آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: دو پروژه زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره)و پایگاه بهداشتی و سلامت پلدختر تکمیل و در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

وی افزود: بخش زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) با مساحت ۴۰۰ متر مربع‌ در چندین اتاق زایشگاه، بخش‌های پذیرش، تریاژ و سایر بخش‌های تخصصی با امکانات به‌روز مراقبتی و درمانی تجهیز و در حال خدمات‌دهی به مردم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر عنوان کرد: ۷۵میلیارد ریال برای ابنیه،تجهیزات و نوسازی بخش زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر هزینه شده است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی چندین ساله پایگاه سلامت پلدختر، بیان کرد: پایگاه بهداشتی و سلامت شهید باهنر در منطقه کوی بسیجیان و ورودی بیمارستان این شهر جانمایی شده و با تلاش‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته تکمیل و در حال حاضر خدمات بهداشتی در این مرکز بهتر از گذشته به مردم ارائه می‌شود.

جوادی گفت: ساختمان مرکز سلامت کوی بسیجیان در زمینی به مساحت ۱۶۲متر مربع و با اعتبار ۳۵میلیارد ریالی ساخته و تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: این پایگاه بهداشتی جمعیتی بالغ‌بر ۷ هزارو ۵۰۰ نفر را پوشش می‌دهد و به همه رده‌های سنی، مادران باردار و کودکان زیر ۶ سال خدمات بهداشتی و مراقبتی ارائه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک مسئولان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان بتوانیم گام‌های موثری در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از